În ciuda situaţiei financiare îngrijorătoare pe care o trăim, investiţiile imobiliare nu dau semne să încetinească deloc.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Băncile au crescut constant dobânda anuală efectivă (în cazul unora dintre bănci, unele depăşind chiar şi 7%), iar creditele se accesează prin mai multe verificări, mai multă stricteţe din partea băncilor. Aceşti factori nu-i demotivează pe tinerii ce doresc să-şi cumpere o nouă locuinţă. Pentru un cuplu la început de drum, un nou cămin va fi locul unde îşi vor crea primele amintiri, unde vor simţi bucuria de fi proprietari şi de a lua ei însăşi deciziile privind amenajarea locuinţei, fără a cere aprobarea cuiva. Plecând de la această nevoie de apartamente pentru tineri, toţi mai mulţi dezvoltatori au împânzit terenuri din zonele marginase ale capitalei, cat si în localităţile limitrofe pentru a dezvolta complexuri de blocuri noi, urmărind alte tendinte arhitecturale, comparativ cu caracterul învechit al locuinţelor vechi din Bucureşti.

Cu ocazia extinderii graduale a acestui sistem de complexuri noi, va continua creşterea nevoii pentru societăţile de administrare, astfel că va creşte competiţia şi pe acest segment.

Mai jos vom detalia câteva sfaturi pentru a menţine o bază de clienţi multumiti cât mai mare. Un astfel de business funcţionează în mare parte din recomandări, astfel relaţia actuală cu clienţii pe care îi ai contează foarte mult pentru viitoarele cereri de oferte pe care le vei primi în calitate de administrator.

Comunicare constantă cu locatarii prin reprezentanţii acestora

De regula, proprietarii unui complex vor alege una sau mai multe persoane care să acţioneze ca intermediari şi să îi reprezinte în discuţiile cu societatea ta. Numărul de reprezentanţi diferă în funcţie de numărul apartamentelor din bloc.

Păstrează toate datele de contact ale acestor reprezentanţi şi fii flexibil în ceea ce priveşte mijlocul de comunicare (telefonic, e-mail, aplicaţii chat).

Într-un colectiv de blocuri, mereu pot apărea urgenţe. Faptul că, cel puţin, vei răspunde într-un ritm alert, chiar dacă nu ai soluţia pe loc, îi va linisti pe cei din complex şi vor avea siguranţa că se pot baza pe firma ta de administrare.

Vino în intampinarea lor cu soluţii

Cu cât numărul blocurilor din complex este mai mare, cu atât vor exista mai multe griji şi nevoi din partea noilor locatari. Este recomandat să ai deja o lista de întrebări pregătită şi să vii în întâmpinarea clienţilor tăi cu exemple de soluţii pe care le-ai aplicat în trecut, înainte ca aceştia să îşi enumere nemulţumirile. Faptul că anticipezi problemele ce pot apărea în complexul respectiv denotă profesionalism şi încredere în serviciile pe care le oferi. Îţi vei arăta interesul în a ajuta aceşti oameni prin serviciile tale şi în acelaşi timp, vei dezarma eventualii locatari ceva mai pretenţioşii (întodeauna vor exista).

 Pot apărea nevoi urgente în funcţie de sezon. Spre exemplu, iarna va veni cu un set particular de probleme. Deszăpezirea accesului principal cât şi a străduţelor conexe ale complexului va deveni o reală nevoie, după prima zăpadă apărută. Pregăteşte-te din timp prin apelarea la o companie de încredere, cu notorietate în piaţa. Poţi opta pentru un serviciu de închiriere utilaje deszăpezire, aşa cum oferă cei de la Green Global, o companie serioasă ce acţionează din 2012 în activităţi de colectarea deşeuri şi servicii conexe.

Proactivitate în găsirea furnizorilor de servicii

Ca un bun administrator, e necesar să te documentezi foarte bine pentru serviciile de care au nevoie locatarii respectivi (peisagistică, colectare deşeuri, servicii de internet etc.). Întotdeauna este recomandat să cauţi mai multe oferte pentru fiecare serviciu în parte. Doar aşa poţi găsi cea mai potrivită şi echilibrată soluţie pentru complexul respectiv. Locatarii vor aprecia faptul ca ai prospectat piaţa în detaliu şi te-ai asigurat că, într-adevăr, le găseşti cele mai bune colaborări şi cele mai bune soluţii.

Serviciul de contabilitate va fi unul dintre cele mai importante colaborări pe care le vei gestiona, întrucât cheltuielile sunt - de fapt - concluziile în orice colectiv de locatari.

Găseşte noi metode de a economisi bani pentru asociaţia de proprietari

Orice proactivitate în materie de economii este binevenita pentru clienţii tai. Mergi mai departe şi vino cu soluţii ingenioase de a economisi bani pentru complex.

Exemple: Becurile folosite în întreg complexul, sunt ergonomice? Ce barieră e folosită în complex – oare există altă opţiune mai economică cu aceleaşi funcţii? –

Sistemul de supraveghere ce cost de mentenanţă are?

Un astfel de plan gandit în avans îţi poate deschide uşi către alte oportunităţi de colaborare şi îţi va oferi un prilej să îţi construieşti reputaţia.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.