Pandemia de coronavirus a schimbat faţa întregii planete, a dat viaţa peste cap tuturor, a creat noi oportunităţi, a reinventat sisteme, dar a închis afaceri, a restricţionat călătoriile, iar ieşitul în oraş, aşa cum era ”pe vremuri”, pare o amintire îndepărtată.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În această perioadă dificilă pentru întreaga lume, micile afaceri, micii antreprenori au avut, poate, cel mai multe de suferit.

Iată câteva idei care te vor ajuta să îţi promovezi mica afacere

  • Dacă obiectul afacerii tale îl constituie crearea de obiecte sau eşti un sculptor în plină ascensiune, o idee extrem de facilă pentru a te face cunoscut unui număr mare de persoane poate fi o butaforie de polistiren care să îţi reprezinte munca şi care poate fi expusă în locuri publice (cu acordurile necesare), alături de câteva date despre ceea ce faci.
  • Dacă eşti actor, butaforiile de polistiren te pot ajuta în crearea unui decor potrivit oricărui spaţiu, chiar dacă teatrele sunt închise. Publicul are nevoie de artă şi cultură, iar spectacolele online sunt o variantă sigură a vizionării unor piese de teatru sau chiar a unor concerte.
  • Îţi place să creezi bijuterii hand-made şi erai nelipsit/ă de la târgurile de acest gen? Din păcate, aproape orice eveniment care presupune aglomerări s-a închis, astfel că vânzările au scăzut. Ce poţi face în această perioadă? Deschiderea unui magazin online este răspunsul. Acolo îţi poţi expune creaţiile, poţi descrie fiecare obiect aşa cum îţi doreşti, chiar poţi interacţiona (doar online) cu potenţialii clienţi.

Pentru o promovare completă a micii tale afaceri, poţi opta şi pentru crearea unor conturi pe reţelele de socializare care să ajute oamenii să ajungă mai uşor la obiectele create de tine.

  • Ai un blog de călătorie sau unde scriai despre evenimentele mondene? Dacă răspunsul este da şi acesta era sursa ta de venit, în această perioadă lucrurile s-au complicat. Însă, dacă ai talent la scris, te poţi reprofila. Îţi poţi deschide un nou blog pe teme actuale şi poţi deveni copywriter pentru diverse companii. Nu numai că vei putea lucra din orice loc îţi doreşti, dar vei putea să vezi o nouă perspectivă asupra scrisului şi, de ce nu, poate să îţi descoperi o nouă pasiune.
  • Ai o mică florărie şi numărul de clienţi care îţi calcă pragul a scăzut vertiginos? Soluţia pentru a-ţi creşte vânzările o vei găsi în mediul online. Un loc unde cei interesaţi de flori pot comanda aranjamentul preferat care să le fie livrat direct acasă ar fi ideal. Dacă deschiderea unui site este prea costisitoare în această perioadă, îţi poţi crea o pagină pe un cont de socializare, unde poţi încărca fotografii cu buchetele şi aranjamentele create de tine. În scurt timp, clienţii noi vor începe să îţi solicite serviciile.

Promovarea este cheia pentru creşterea oricărei afaceri. Fie că investeşti în crearea unui website sau a unui cont pe o reţea de socializare, este extrem de important să îţi pui în valoare afacerea, fără să exagerezi şi să oferi preţuri corecte pentru produsele sau serviciile tale, iar persoanele interesate nu vor întârzia să apară.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.