De ceva vreme te întrebai cum ai putea să îţi îmbunătăţeşti site-ul? Are acesta deja un timp de răspuns rapid, este foarte bine organizat şi nu se blochează? Foarte bine, accesibilitatea este la potenţialul ei maxim, însă, nu crezi că mai există ceva ce ar putea să îţi facă platforma şi mai bună? Categoric că da şi anume SEO on page. Nu ştii cum anume să îţi optimizezi site-ul, încât să fie şi mai valoros? Află că nu este deloc dificil, în câţiva paşi bine punctati şi totul este gata. Dacă urmezi sfaturile şi le aplici pe toate, ai certitudinea că te vei bucura de rezultate. Despre ce ar putea fi vorba?

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cuvinte cheie? Da, singurele ce garantează succes!

Dacă ar trebui să alegi un cuvânt ce să definească optimizarea acela ar fi ,,keyword”. Chiar tu l-ai folosit până acum de nenumărate ori. Unde? Pe Google de fiecare dată când cauţi ceva. Spre exemplu: cea mai bună maşină de spălat, haine de toamna, casă în Bucureşti, jucării copii mici. Toate acestea sunt cuvinte cheie care îţi fac site-ul mai valoros, fiind aplicate în strategia de SEO On-Page. Desigur, alegi un keyword în tandem cu conceptul businessului tău. 

Cum aleg cuvintele cheie?

Probabil acum te întrebai cum găseşti cele mai bune cuvinte cheie. Nu este dificil, există o mulţime de tool-uri, atât gratuite, cât şi cu licenţă (necesită plătite), care te ajută să descoperi cele mai relevante keywords pentru site-ul tău. Mai poţi apela şi la varianta manuală: introduci cuvântul pe internet şi profiţi de primele căutări ce apar, acelea sunt cuvintele cel mai des introduse de către oameni. Însă, recomandată este o platforma/aplicaţie specială şi profesională, pentru că îţi garantează statistici, rapoarte, în final cuvinte cheie bune.

Unde poziţionez cuvintele alese?

O altă întrebare ţine de poziţionare. Cuvintele cheie pentru a îşi îndeplini rolul în optimizare necesită să fie poziţionate în locurile strategice din site şi anume în: titluri, subtitluri, în textele paginilor de minim cinci ori, în URL, pe imagini, în meta descriere (cea care apare pe Google). Atunci când redactezi textele pentru site, ai grijă ca şi cuvintele cheie să apară în conţinut. Însă, optimizarea propriu-zisă are loc ,,în spatele site-ului”, acolo unde vei întâlni o secţiune specială pentru SEO. Trebuie doar să urmezi paşii, nu te vor pune în dificultate. Dacă încă nu ai dezvoltat un site, cel care ţi-a creat platforma te poate ajuta. 

De ce SEO on page?

O ultimă întrebare ce ar trebui să fie prima din serie este cu ce te ajută această optimizare pe site. Odată ce aplici strategia SEO platforma ta este mult mai valoroasă şi vizibilă publicului. Pentru că oamenii intră pe internet şi caută diverse servicii, produse, articole, tu având site-ul optimizat, el va apărea în primele căutări. Desigur, mai ai de lucru în privinţa aceasta, a poziţionării. Mai multe poţi citi pe InstaPress, însă, cert este că SEO on page este începutul.

Poziţionarea este foarte importantă pentru un site şi doar indexarea te poate ajuta să reuşeşti. Te mai poţi folosi şi de campaniile de link building, de advertoriale şi comunicate de presă. Toate susţin promovarea şi îţi poziţionează site-ul pe Google. Pentru că în urma acestor proceduri şi strategii, cresc indicii platformei: nivelul de încredere, autoritatea şi vizualizările, iar odată ce valorile lor se amplifică, motoarele de căutare identifică activitatea şi îi oferă un calificativ. Ai obţinut pozitiv, atunci este momentul când site-ul merită să urce în topul căutărilor. Nu rămâne de făcut decât să începi şi tu aceste strategii de optimizare.

 
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.