La început de 2018, 7card, compania care oferă angajaţilor acces la cea mai mare varietate de activităţi de relaxare şi sport, lansează primul studiu cu privire la trendurile în materie de activităţi sportive ale abonaţilor săi, dar şi clasamente despre cele mai active companii cât şi frecvenţa de mers la sală.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cum îţi sună o zi de marţi, după birou la escaladă? Sau preferi să te relaxezi la piscină?

În urma statisticilor, marţi a fost ziua cu cele mai multe vizite înregistrate. Cu atâtea activităţi de explorat şi atâtea experienţe de trăit, oamenii au  posibilitatea de a încerca ceva nou în fiecare zi.

Aşadar, de ce să nu începem chiar de astăzi, într-o zi de marţi?

Anul trecut a fost unul al experienţelor, sau al “experimentaliştilor”, aşa cum reiese din studiul făcut în urma analizei datelor din 2017. Din ce în ce mai multe persoane realizează că ceea ce ne hrăneşte sufleteşte sunt experienţele. Acele momente când ne simţim destul de curajoşi încât să fim exploratori, astfel descoperind o varietate de activităţi sportive şi recreative.

Cei mai mulţi angajaţi ai companiilor din Bucureşti, Timişoara şi Cluj-Napoca au avut cea mai mare deschidere de a încerca activităţi variate, cum ar fi escaladă, cross training şi înot.

Iată ce am descoperit:

●       27 februarie - ziua cu cele mai multe intrări la sală înregistrate

●       Marţi - ziua preferată a săptămânii pentru practicarea activităţilor sportive

●       6-7 PM - intervalul orar în care românii aleg să practice sport şi activităţi recreative în

            timpul săptămânii

●       10-11 AM - intervalul orar în care românii aleg să practice sport şi activităţi recreative în weekend

●       Cele mai populare 3 activităţi în 2017: Fitness, Aerobic şi Cycling

●       Cele 3 activităţi cu cea mai mare creştere: Cross Training, Escaladă şi Piscină

●       Top trending activităţi pe oraşe: Bucureşti: Cross Training, Escaladă, Yoga, Cluj-Napoca: Piscină, Timişoara: Cross Training, Dansuri

●       Topul experimentaliştilor – curajoşii din Bucureşti, Timişoara şi Cluj-Napoca care au încercat cea mai mare varietate de activităţi sportive

●       Topul celor mai sociabili - cei mai mulţi abonaţi care au însoţitori sunt în Craiova, Oradea şi Iaşi

●       Topul nomazilor - abonaţii din oraşele Bacău, Constanţa şi Brăila, au înregistrat cele mai multe vizite şi în alte localităţi

●       Topul celor mai „sportive” companii cu utilizatori de 7card: MSG System, Veeam Software, Macromex şi Mahle

●       Cele 5 oraşe cu cele mai multe locaţii de sport & relaxare: Cluj-Napoca, Timişoara, Braşov, Bucureşti şi Iaşi, raportate la populaţie - numărul de centre sportive / 100.000 de locuitori

●       Cluj-Napoca - oraşul cu cea mai mare ofertă de centre de sport şi relaxare, raportată la populaţie

●       29 de ani - vârsta abonaţilor care practică cel mai mare număr de activităţi sportive şi recreative

"În România se face mişcare din ce în ce mai mult, iar oamenii încep să conştientizeze ce înseamnă cu adevărat sportul pentru o viaţă sănătoasă. Astfel, realizăm că diversitatea ne ţine motivaţi să nu renunţăm la acest stil de viaţă sănătos, iar un efort fizic moderat, de 2 sau 3 ori pe săptămână ne limpezeşte mintea şi ne face mai productivi. Cu 7card, ne dorim să oferim în continuare din ce în ce mai multă varietate în alegerea activităţilor sportive şi de relaxare. Acum chiar putem susţine că avem şi în România o bază de informaţii relevant de mare pentru a fi analizată din punct de vedere cantitativ. În acest moment avem suficient material pentru a trage concluzii şi suntem foarte bucuroşi de asta. Datele şi analiza acestora sunt în centrul activităţii noastre şi astfel putem împărtăşi cu publicul larg câteva din cele mai interesante aspecte şi tendinţe legate de practicarea sportului recreaţional în România." spune Andrei Creţu, co-fondator.

Fiind un card unic de acces la o gamă variată de activităţi sportive şi de relaxare, 7card se adresează angajaţilor companiilor, aducând beneficii reale de flexibilitate, diversitate şi uşurinţă în utilizare, poziţionându-se drept cel mai mare loc de joacă din România. Abonaţii 7card sunt angajaţi ai companiilor din domenii precum IT&C, pharma, retail, bănci, FMCG, telefonie mobilă, asigurări etc. Reţeaua numără în prezent aproximativ 30.000 de abonaţi activi.

7card a fost fondată în 2011 de trei antreprenori români, Andrei Creţu, Iulian Cîrciumaru şi Cătălin Ivaşcu, care au adus pentru prima dată în România serviciile de carduri unice, oferind angajaţilor acces concomitent la peste 500 de centre sportive şi de relaxare, în 39 de oraşe din România.

Benefit Seven a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de aproximativ 5 milioane de euro, fiind în continuă creştere. Anul trecut, pachetul majoritar de acţiuni al 7card a fost preluat de compania multinaţională, de origine franceză, Sodexo, care este prezentă pe piaţa din România din 1998, cu un business orientat spre oferirea de beneficii şi compensaţii pentru angajaţi.

Mai multe informaţii cu privire la datele studiului puteţi solicita la adresa: raluca.furtuna@benefitseven.ro, 0721 922 495.

Persoană de contact: Raluca Furtună, Marketing Coordinator 7card

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.