Cei care isi construiesc pentru prima data un website si intra in lupta pentru primele locuri in cautarile Google, ajung la concluzia ca pregatirea pentru lupta este una extrem de complexa. Cel mai adesea, pasii necesari pentru obtinerea unui site bine optimizat sunt atat de complecsi incat antreprenorii aleg sa apeleze la o firma de optimizare SEO careia sa ii externalizeze intreaga responsabilitate.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Exista si antreprenori care aleg sa faca intregul proces de unii singuri. Pentru acestia, cei de la seopower.ro au pregatit o serie de sfaturi extrem de utile.

5 sfaturi pentru un SEO eficient

1. Site-ul trebuie sa aiba un subiect foarte bine conturat. Este esential ca site-ul sa fie construit in jurul unui set de cuvante cheie, care poate sa vanda. In felul acesta, intreaga campanie de optimizare site poate sa se focuseze pe o singura directie si poate sa se dovedeasca eficienta intr-un timp relativ scurt.

2. Optimizarea onpage este unul dintre cele mai importante secrete. Un site care ajunge in topul site-urilor din domeniul pe care il abordeaza trebuie sa fie bine optimizat onpage. Procesul de optimizare site onpage nu este foarte simplu, deoarece include o serie de detalii:

  • O structura cat mai buna a cuvintelor cheie. Este bine sa se foloseasca cuvinte cheie in descriere, in numele domeniului, in blog, in titlurile paginilor, etc. Aceasta utilizare trebuie sa fie cat mai naturala posibil.
  • O structura de linkuri interne foarte bine gandite;
  • Folosirea permalinkurilor care includ cuvinte cheie;
  • Gandirea unui content care sa raspunda problemelor si intrebarilor pe care le au oamenii reali care intra pe site. De cele mai multe ori, cei care gandesc un site o fac strict din punct de vedere SEO, eliminand ceea ce este cu adevarat important: cititorii.
  • Obtinerea unui website cat mai rapid. Este bine sa se asigure o incarcare cat mai rapida a site-ului, in asa fel incat cititorul sa nu fie tentat sa plece din cauza incarcarii greoaie.

3. Optimizarea offpage. Daca site-ul este bine pus la punct, urmeaza partea cu adevarat dificila: optimizarea offpage. Aceasta se face prin advertoriale SEO, prin campanii de social media si printr-o prezenta cat mai puternica la evenimentele online sau chiar offline, care abordeaza acelasi subiect cu site-ul. De cele mai multe ori, baza unei optimizari perfecte este o campanie de advertoriale cat mai bine gandita. Tocmai de aceea, este bine sa se achizitioneze advertoriale pe site-uri relevante si puternice, in asa fel incat rezultatele sa fie vizibile.

4. Analiza concurentei. O greseala uriasa pe care o fac multi antreprenori online este aceea de a nu analiza concurenta. De fapt, in mediul online, ceea ce face concurenta este esential, deoarece poate oferi idei despre ceea ce trebuie facut pentru a o depasi.

5. Adaptarea la nou. Motoarele de cautare, indeosebi Google, isi modifica frecvent algoritmii prin care aranjeaza site-urile in rezultatele cautarilor. Un website de succes este cel care se poate adapta cu usurinta la toate update-urile, profitand de noutati.

Optimizarea site-ului este un proces de lunga durata si nu este usor. Un antreprenor bun insa, poate sa aiba foarte mult de castigat dintr-un astfel de proces, fie ca alege sa il faca de unul singur sau apeleaza la o firma specializata.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.