Lasselsberger Ceramics România, deţinătorul brandului CESAROM şi unicul producător local de plăci ceramice, inaugurează pe 6 octombrie cel mai nou showroom de gresie şi faianţă, situat în Bucureşti pe Şoseaua Mihai Bravu nr. 12. Acesta propune un concept unic şi inovator de expunere şi vânzare de plăci ceramice în România, ce oferă clienţilor consultanţă de înaltă specializare, asistată prin aplicaţii profesionale de proiectare 3D şi servicii de livrare la domiciliu.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În urma unei investiţii de peste 1 milion de lei, noul showroom CESAROM propune clienţilor un concept unic, MIX&MATCH, ce presupune combinarea plăcilor din colecţii diferite, având la dispoziţie consultanţă personalizată oferită de specialiştii CESAROM. Astfel, clienţii au posibilitatea de a-şi exprima creativitatea la cel mai înalt nivel şi de a alege decoruri perfect aliniate preferinţelor.

„Cerinţele clienţilor se schimbă continuu, odată cu noile tendinţe ale pieţei, tocmai de aceea noul showroom din Capitală va oferi experienţa MIX&MATCH, dublată de îndrumare de specialitate din partea profesioniştilor CESAROM. Totodată, prin intermediul aplicaţiei noastre ARdesigner, bazată pe tehnologia realităţii augmentate, clienţii pot face ulterior simularea alegerilor lor din showroom pentru spaţiul pe care vor să îl amenajeze”, a  declarat Petrişor Grindeanu, Director General al Lasselsberger Ceramics România.  

„Încă de la primele discuţii avute pentru realizarea unui design al showroom-ului CESAROM, am realizat că este vorba despre o provocare foarte mare în a da viaţă unui spaţiu care să pună laolaltă un produs românesc, creat în Cluj, alături de o  reprezentare cât mai bună a gamelor de plăci ceramice foarte diversificate. Pe de altă parte, ne-am dorit ca showroom-ul să aibă un aer prietenos cu clienţii, astfel încât întâlnirea lor cu acesta să fie una inspiraţională, nu una demonstrativă cu un design futurist”, a declarat Cosmin Todor, designer de interior.

Deschiderea showroom-ului coincide cu aniversarea a 60 de ani de existenţă a brandului pe piaţa românească şi înglobează esenţa performanţei CESAROM de peste jumătate de secol, timp în care s-a evidenţiat prin dezvoltarea de produse care aduc confortul şi calitatea în locuinţele românilor.

„De-a lungul istoriei sale de 60 de ani, CESAROM a fost întotdeauna un deschizător de drumuri în domeniul plăcilor ceramice, utilizând tehnologii de ultimă generaţie în dezvoltarea de noi produse”, a continuat Petrişor Grindeanu.

La începutul anului, CESAROM a anunţat lansarea a 150 de noi modele de plăci de gresie şi faianţă, noi linii de produse care completează gama CESAROM cu soluţii de finisaje tehnice şi estetice ce inspiră în amenajări pentru preferinţe şi stiluri diverse.

„Piatra tip Calacatta, lemnul şi cimentul combinat cu inserţiile tip Terrazzo sunt direcţiile către care se îndreaptă opţiunile românilor anul acesta. Finisajele naturale, texturile organice, tonurile neutre, plăcile ceramice cu suprafeţe 3D, mozaicurile şi combinaţiile originale de texturi se numără printre tendinţele care marchează parcursul anului 2022”, a declarat Andreea Bodola, Director Marketing al Lasselsberger Ceramics România.

Potrivit companiei, în domeniul amenajărilor interioare, anul acesta se vor evidenţia plăcile ceramice de dimensiuni mari. Colecţiile CESAROM 2022 urmează îndeaproape trendurile internaţionale, având surse de inspiraţie elementele naturale precum marmura, piatra, lemnul şi chiar cimentul.

La nivel de inovaţie, CESAROM safe+ este prima gamă de plăci ceramice produsă în România cu protecţie antibacteriană, rezultat al cercetării şi inovaţiei specialiştilor din cadrul companiei. Plăcile ceramice din gama CESAROM safe+ conţin nanoparticule de argint care au proprietatea de a elimina activ 99,99% din bacterii şi microbi, ceea ce o face potrivită atât pentru construcţiile rezidenţiale, dar şi nerezidenţiale, cu trafic intens.

Pentru anul în curs, compania are în plan o creştere în linie cu dezvoltarea organică, vizând un plus de 12% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2021.

Conform datelor Lasselsberger Ceramics România, deţinătorul brandului CESAROM, în 2021 piaţa locală de plăci ceramice a crescut cu aproximativ 6% comparativ cu anul precedent, atingând o valoare de circa 210 milioane de euro şi 40 milioane de metri pătraţi.

Despre CESAROM

CESAROM, liderul pieţei româneşti de gresie şi faianţă este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de 60 de ani. CESAROM se produce în fabrica Sanex SA din Cluj-Napoca, companie care a devenit, începând cu anul 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger GmbH, lider în producţia europeană de plăci ceramice (gresie, faianţă şi decoruri ceramice).

În prezent, capacitatea totală de producţie din cadrul fabricii Sanex SA din Cluj-Napoca se ridică la peste 8 milioane de metri pătraţi anual, SANEX SA comercializând o gamă variată de modele de gresie, faianţă şi plăci decor. Toate colecţiile CESAROM pot fi vizualizate pe www.cesarom.ro.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.