Brandul internaţional de modă PULL&BEAR deschide astăzi, 15 iunie, magazinul din AFI Cotroceni într-o nouă locaţie şi într-un format extins, reorganizat după cel mai recent concept de magazin de pe plan global.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Brandul de modă Pull&Bear continuă să celebreze tinereţea, creativitatea, pasiunea şi nonconformismul în noul magazin deschis în principala zonă comercială a centrului AFI Cotroceni, noul său spaţiu comercial este cu 50% mai mare faţă de locaţia anterioară. Noul magazin Pull&Bear este cel mai mare din România, având o suprafaţă comercială de 652,71 mp, din totalul de 920 mp şi este dispus pe un singur nivel.

Conceptul  creat de o echipă proprie de arhitecţi reflectă spiritul tânăr, relaxat şi dinamic al brandului Pull & Bear într-un spaţiu special amenajat  să concentreze toată atenţia clienţilor asupra elementului cheie: îmbrăcămintea. Maximizarea vizibilităţii produselor şi crearea unei experienţe de cumpărături mai plăcute şi mai eficiente reprezintă cei doi piloni centrali ai noului concept de magazin.

Finisajele sale decorative simplificate şi corpurile de iluminat LED, oferă un câmp vizual mai amplu, astfel având posibilitatea identificării cu uşurinţă a celor mai noi colecţii: Summer Edition, XDYE şi articole cu licenţă Robert Mapplethorpe.

Mobilierul completează designul minimalist, având forme geometrice şi culori neutre, în care se imbină armonios elementele de decor cu atmosfera încăperii. Iluminatul LED al oglinzilor expuse evidenţiază conceptul inovator.

„Ne bucurăm că AFI Cotroceni este locul ales de brandul PULL&BEAR pentru a deschide un nou concept de magazin şi suntem convinşi că noul spaţiu va avea succes. Dorim ca cel mai mare mall din România să continue să fie destinaţia numărul 1 de shopping, consolidându-ne permanent procesul dinamic de extindere şi dezvoltare, un capitol la care business-ul nostru a fost întotdeauna puternic. Inovaţiile constante pe care AFI Cotroceni le aduce pe piaţa de retail sunt principalul nostru diferenţiator”,  a declarat Sorin Scîntei, Director general AFI Cotroceni.

Despre noul concept de magazin

·        Sustenabilitatea e parte integrantă din strategia PULL&BEAR şi este reflectată în noul concept prin intermediul tehnologiei. Noua facilitate Click&GO disponibilă exclusiv în aplicaţia brandului, permite clienţilor să achiziţioneze online articolele favorite şi să ridice comanda în 4 ore.

·        Au fost diminuate efectele activităţii de zi cu zi din magazin prin montarea unui sistem de iluminat LED, setarea temperaturii ambientale, utilizarea temporizatorilor în consumul de apă etc.

·        În plus, brandul comercializează articole Join Life din materiale provenite din surse sustenabile, precum bumbac organic, vâscoză, poliester reciclat şi iută, utilizând procese de fabricare cu un impact cât mai mic asupra mediului înconjurător.

·        La fiecare achiziţie clienţii pot opta contracost pentru o sacoşă de hârtie, veniturile obţinute din vânzare fiind investite integral în proiecte de sustenabilitate, sau o sacoşă reutilizabilă disponibilă pe două mărimi diferite.

·        PULL&BEAR reciclează selectiv deşeurile şi oferă clienţilor opţiunea de a dona articole de îmbrăcăminte în containerele Take Back instalate în magazin, program prin intermediul căruia au fost colectate şi reciclate peste 33 de tone de textile numai în 2021, alături de Societatea Naţională de Cruce Roşie Sector 6.

·        Mobilierul are forme geometrice şi culori neutre, care combină texturi albe şi metalice.

·        Intrarea principală a magazinului nu mai este evidenţiată prin vitrine deschise, ci funcţionează în armonie cu interiorul magazinului, oferind clienţilor o vedere amplificată asupra întregului magazin.

Despre AFI Cotroceni

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafaţă comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziţia clienţilor săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spaţiu comercial din România, dar şi o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunităţi de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spaţiu expoziţional care propune o călătorie într-o lume a senzaţiilor şi iluziilor optice.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.