Air France KLM România anunţă inceperea colaborării pe zona de marketing şi comunicare cu Nicoleta Mocranschi, ex-Marketing & Communication Manager al grupului în România, în prezent fondator al companiei Insighton Digital.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Insighton Digital se va concentra pe promovarea grupului Air France KLM ca lider în ceea ce priveşte traficul internaţional de pasageri cu plecare din Europa, a programului de fidelitate Flying Blue şi a tuturor acţiunilor iniţiate de cele două companii la nivel global în materie de sustenabilitate, respectiv reducerea emisiilor de CO₂.

Ne bucurăm să începem o colaborare cu Nicoleta Mocranschi - Insighton Digital. Nicoleta are o experienţă amplă ca specialist în marketing în domeniul transportului aerian precum şi în domeniul comunicării şi a fost dedicată companiei mai bine de 8 ani, punând pasiune şi dăruire în acţiunile sale. Din rolul actual, va coordona activitatea de comunicare a Air France KLM la nivel local, construită în linie cu viziunea companiilor mamă şi va continua să pună în valoare imaginea brandului în România” – declară Răzvan Răduţ, Country Sales Manager pentru Air France KLM România, Bulgaria si Republica Moldova.

Maniera complexă în care Insighton Digital priveşte noua colaborare cu Air France KLM România vine din împletirea experienţei din industria airline, cu pasiunea pentru marketing şi comunicare, a resurselor şi cunoştinţelor dobândite stând de partea clientului, cu accesul la ultimele informaţii din piaţă, toate acestea fiind relevante în mediul competitiv actual.

În urmă cu 15 ani, mă alăturam echipei de marketing Air France KLM România şi încă de la început am rezonat puternic cu cultura organizaţională şi misiunea companiei, cu oamenii şi toate acţiunile de marketing întreprinse la nivel local.

Timp de 8 ani am fost alături de Air France KLM România, coordonând pe rând mai toate activităţile de marketing şi comunicare de la B2C, B2B, B2T, până la Digital şi PR, relaţii cu media şi Social Media.

În 2015 călătoria mea în lumea corporate a continuat cu MoneyGram Internaţional, preluând un rol cheie de Senior Marketing Manager pentru România şi Bulgaria, două dintre pieţele cu potenţial ridicat ca volum de transferuri de bani.

În tot acest timp, am fost de partea clientului şi am adunat o experienţă solidă în marketing şi comunicare, lucrând pentru companii globale din industriile aviatică şi financiară.

Sunt încântată să colaborez cu echipa Air France KLM din Bucureşti şi să duc mai departe conversaţia, de data aceasta în calitate de partener.” a declarat Nicoleta Mocranschi, fondator Insighton Digital.

Despre Air France-KLM

Un jucător global cu o bază europeană puternică, principalele domenii de activitate ale Grupului Air France-KLM fiind transportul de pasageri, transportul de mărfuri şi întreţinerea aeronavelor.

Grupul Air France-KLM este lider în traficul internaţional cu plecare din Europa, oferind clienţilor săi acces la o reţea mondială, care acoperă peste 300 de destinaţii operate de Air France, KLM Royal Dutch Airlines şi Transavia, în principal din hub-urile sale de la Paris-Charles de Gaulle şi Amsterdam-Schiphol.

Programul său de loialitate Flying Blue este lider in Europa şi are peste 17 milioane de membri.

Împreună cu partenerii săi Delta Air Lines şi Virgin Atlantic, Air France-KLM operează cel mai mare joint venture transatlantic, deservind peste 340 de zboruri zilnice în 2019.

Air France-KLM este, de asemenea, membru al alianţei SkyTeam, alianţă care reuneşte 19 companii aeriene, dedicată să ofere pasagerilor o experienţă de călătorie mai simplă şi mai fluidă la fiecare pas.

Recunoscut de peste 15 ani ca lider al industriei în domeniul dezvoltării durabile, grupul Air France-KLM este hotărât să accelereze tranziţia către o aviaţie mai sustenabilă. Din 2003, Grupul Air France-KLM este membru al Pactului Global al Naţiunilor Unite. Îşi susţine angajamentele şi principiile şi doreşte să aducă o contribuţie semnificativă, în conformitate cu activităţile sale, la Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Naţiunilor Unite.

Despre Insighton Digital

Insighton Digital este o agenţie de marketing şi comunicare digitală, infiintata în anul 2020, care oferă servicii de marketing personalizate, adaptate nevoilor individuale, cu o înţelegere profundă a mediului de business, cu rezultate rapide şi măsurabile dar într-un modus operandi agil, sub raportul ideal cost/beneficiu. Mai multe detalii despre companie găsiţi pe site-ul www.insighton.digital.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.