AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, îşi continuă diversificarea ofertei de shopping, clienţii bucurându-se de experienţe inedite şi de cele mai noi concepte de magazine ale unor renumite branduri internaţionale şi româneşti.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Finalul de an a fost activ şi o serie de branduri în tendinţe au deschis în AFI Cotroceni – Scotch & Soda a inaugurat primul magazin în România, OVS Kids, PAM Bijuterii, Camicissima, Barber Kiosk şi Centrul de recoltare Medlife.

Scotch & Soda a deschis primul magazin din România în luna decembrie, fiind un punct de atracţie pentru clienţii produselor premium,  iar prin inaugurarea spaţiului contemporan OVS Kids, lider în sectorul de îmbrăcăminte şi haine pentru copii din Italia,  oferta pentru cei mici devine completă.

Cei care doresc să facă mişcare se bucură de un spaţiu multifuncţional extins în magazinul Sport Vision, aceştia având posibilitatea să probeze şi să achiziţioneze ultimele colecţii de încălţăminte şi îmbrăcăminte sportivă, echipamente, dar şi accesorii. O destinaţie pentru fanii ciocolatei  este  Leonidas, brandul deschizând  un spaţiu modern unde  comercializează  100 de varietăţi de praline belgiene de cea mai bună calitate şi prospeţime.

O premieră este şi  inaugurarea unui spaţiu unic de relaxare şi îngrijire pentru bărbaţi:  Barber Kiosk, destinaţia ideală pentru tuns, aranjat sau îngrijire a bărbii.

Din această lună, la AFI Cotroceni există un centru de testare COVID-19 şi recoltare analize medicale MedLife, amplasat în exteriorul centrului comercial. În cadrul acestuia, oamenii pot efectua teste RT-PCR, teste antigen, precum şi teste anticorpi SARS-CoV-2 şi recoltări de analize medicale, zilnic, în intervalul 08:00 – 21:00, fără programare.

 “AFI Cotroceni este un spaţiu într-o permanentă transformare şi dezvoltare adaptându-se cerinţelor clienţilor săi şi suntem  încântaţi să putem completa mixul de chiriasi cu câteva branduri reprezentative pentru zona de fashion, accesorii, îngrijire şi sănătate. În contextul actual încrederea brandurilor şi a clientilor ne reconfirmă că AFI Cotroceni este partenerul potrivit pentru dezvoltarea retailerilor şi destinaţia preferată a bucureştenilor.  Ne dorim ca în acest an să continuăm, într-un ritm alert, creşterea şi diversificarea mixului de chiriaşi, astfel încât AFI Cotroceni să rămână opţiunea nr 1 de shopping şi divertisment.” Sorin Scîntei, General Manager AFI Cotroceni.

Având 90.000 mp  închiriabili şi 300 de magazine, AFI Cotroceni este unul din cele mai mari centre comerciale din Europa Centrală şi de Est şi oferă servicii şi produse inovative şi  o varietate de opţiuni de petrecere a timpului liber.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.