Gigantul american Twitter a înregistrat în al doilea trimestru un beneficiu net şi o cifră de afaceri mai bune decât era prevăzut conform analizelor, cu 206 milioane de utilizatori activi, scrie Le Figaro.
După anunţ, piaţa a reacţionat pozitiv, înregistrând 4,64% dintre schimburile electronice ulterioare la închiderea Wall Street.
Numărul zilnic de utilizatori aşa-numiţi "generabili", adică cei care sunt expuşi reclamelor pe platformă, a crescut cu 7 milioane de la un trimestru la altul, atingând 206 milioane la sfârşitul lui iunie, când piaţa conta pe 205,9 milioane.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
Adesea criticată pentru tonul anumitor schimburi şi circulaţia comentariilor care instigă la ură, Twitter spune că şi-a îmbunătăţit capacitatea de a depista mesaje cu un limbaj puternic.
De asemenea, Twitter a înregistrat o creştere puternică a veniturilor din publicitate, cu 17% faţă de trimestrul anterior şi aproape s-a dublat faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (+ 87%), până la 1,05 miliarde de dolari.
În total, veniturile au ajuns la 1,19 miliarde de dolari, faţă de 1,06 preconizate, în timp ce venitul net pe acţiune a ajuns la 8 cenţi, faţă de 7 aşteptat de piaţă.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.