Postul de televiziune Prima TV din portofoliul Clever Media a avut, în săptămâna 14-20 februarie, cea mai mare creştere a cotei de piaţă, +33%, în rândul primelor 10 televiziuni, pe targetul 18-49.
Ştirile echilibrate şi programele apreciate de telespectatori au adus o performanţă importantă pentru Prima TV.
Creşterea s-a datorat interesului telespectatorilor pentru principalul jurnal de ştiri Prima TV, „Focus 18”, dar şi pentru programele de divertisment, „Alege reţeta naţională”, „Poezie şi delicateţuri” şi „Schimb de mame”.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
Astfel potrivit datelor Kantar Media, cota de piaţă a Prima TV în săptămâna 14-20 feb a fost de 2% fata de 1,5 % cota de piaţă în săptămâna 7-13 februarie.
„Focus 18” s-a plasat, trei zile consecutiv, pe locul III în topul audientelor în rândul populaţiei 18-54 din mediul urban, în săptămâna 14-20 februarie. De asemenea, în weekend-ul 19-20 februarie, Prima TV s-a clasat în prime time pe locul V în rândul televiziunilor pe target 18-54, urban.
Grupul Clever deţine în prezent 11 canale: Prima TV, LOOKSPORT+, LOOKSPORT, LOOKSPORT 2, LOOKSPORT 3, LOOK 4K, PROFIT NEWS, AGRO TV, CINEMARATON, COMEDY EST, CINE EST.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.