Postul de televiziune Prima TV din portofoliul Clever Media a avut, în săptămâna 14-20 februarie, cea mai mare creştere a cotei de piaţă, +33%, în rândul primelor 10 televiziuni, pe targetul 18-49.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Ştirile echilibrate şi programele apreciate de telespectatori au adus o performanţă importantă pentru Prima TV.

Creşterea s-a datorat interesului telespectatorilor pentru principalul jurnal de ştiri Prima TV, „Focus 18”, dar şi pentru programele de divertisment, „Alege reţeta naţională”, „Poezie şi delicateţuri” şi „Schimb de mame”.

Astfel potrivit datelor Kantar Media, cota de piaţă a Prima TV în săptămâna 14-20 feb a fost de 2%  fata de 1,5 % cota de piaţă în săptămâna 7-13 februarie.

„Focus 18” s-a plasat, trei zile consecutiv, pe locul III în topul audientelor în rândul populaţiei 18-54 din mediul urban, în săptămâna 14-20 februarie. De asemenea, în weekend-ul 19-20 februarie, Prima TV s-a clasat în prime time pe locul V în rândul televiziunilor pe target 18-54, urban.

Grupul Clever deţine în prezent 11 canale: Prima TV, LOOKSPORT+, LOOKSPORT, LOOKSPORT 2, LOOKSPORT 3, LOOK 4K, PROFIT NEWS, AGRO TV, CINEMARATON, COMEDY EST, CINE EST.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.