Principalul eşalon din fotbalul românesc a devenit Superliga, ca urmare a unui parteneriat încheiat cu Superbet şi prezentat într-o conferinţă de presă, înainte de tragerea la sorţi a noului sezon.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“Mă bucur foarte mult că Superbet s-a îndreptat către noi. Sperăm să fie de bun augur acest parteneriat. Sper din tot sufletul să fie toţi conştienţi că atunci când o firmă ca Superbet vine sponsor îi obligă şi pe dânşii (n.r. – echipele). Sperăm să fie de bun augur acest parteneriat şi să avem un fotbal mai de calitate”, a declarat preşedintele LPF, Gino Iorgulescu.   

“Este primul sezon în care VAR-ul va opera la toate meciurile din Liga 1. Avem şi o minge nouă. Sper ca împreună să facem din Superliga cea mai importantă competiţie de fotbal din România, aşa cum este, şi să reuşim să creştem atât audienţele pe stadioane, un obiectiv principal pentru noi, cât şi audienţele din zona tv. Parteneriatul este pe doi ani de zile, suma este 28 de milioane de euro, pe care o plătim noi Ligii pentru drepturile tv şi comerciale”, a explicat şi Orlando Nicoară, directorul general al eAD.

Parteneriatul este între eAD - deţinătorul drepturilor de transmisie şi retransmisie a celei mai valoroase competiţii sportive din România, Liga Profesionistă de Fotbal - structura sportivă a cluburilor din prima ligă şi Superbet, operatorul numărul 1 din industria de betting & gaming în România.

Colaborarea va presupune mult mai mult decât un proces de branding şi de naming, cele trei entităţi îmbrăţişând oportunitatea de a pune în valoare expertiza tehnologică şi inovaţiile Superbet în interesul fotbalului românesc şi al suporterilor săi superpasionaţi.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.