Cluburile Atletico Madrid, AC Milan, FC Sevilla şi Benfica au anunţat un parteneriat cu o aplicaţie, “Memento Market”, pe care suporterii vor putea participa la licitaţii pentru tricourile purtate de jucătorii lor preferaţi la meciuri, relatează L’Equipe.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În timpul unui meci, suporterii vor putea face pe aplicaţie oferte pentru tricourile dorite, de la startul jocului până la fluierul final, în speranţa de a obţine după meci obiectul dorit.

AC Milan a anunţat că prima licitaţie live va avea loc chiar în timpul meciului de sâmbătă, cu Bologna.

Un dezavantaj al noului parteneriat constă însă în faptul că jucătorii nu vor mai putea să îşi arunce tricourile către suporterii din tribune la finalul meciurilor.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.