Jucătorul american de golf Tiger Woods a anunţat luni încheierea colaborării dintre el şi brandul american Nike, un parteneriat care a durat timp de 27 de ani.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Nike a început să îl sponsorizeze pe Eldrick Tont Woods, numele real al lui Tiger Woods, în anul 1996, când acesta a devenit profesionist şi avea 20 de ani. Nike s-a bazat pe Tiger pentru a vinde produse destinate unei pieţi aproape inexistente pe atunci şi a produs pantofi, îmbrăcăminte, genţi crose şi mingi de golf, devenind un jucător important pe această piaţă, în timp ce Woods a declarat că a fost „norocos” pentru că a reuşit să formeze parteneriatul cu Nike la acea dată.

Tiger Woods a reuşit 15 victorii în turnee majore şi a primit de la Nike o sumă estimată la 500 de milioane de dolari. Ultimul său contract a fost semnat pe zece ani, în anul 2013, şi valora 200 de milioane de dolari.

Potrivit unei estimări AFP, divizia Nike Golf a generat în cei 27 de ani o cifră de afaceri de peste 10 miliarde de dolari, cu un vârf de 791 de milioane în anul 2013.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.