Jucătoarea canadiană de tenis Eugenie Bouchard, care a coborât de pe locul 5 WTA în 2014 pe locul 116 WTA astăzi, a pierdut numeroşi sponsori, din cauza evoluţiilor slabe înregistrate în ultimii ani, informează New York Times.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Companiile Colgate, Aviva şi Usana nu şi-au mai prelungit contractele cu sportiva canadiană. Nici producătorul de rachete de tenis Babolat nu a mai dorit reînnoirea colaborării care a expirat la finalul anului 2017. Bouchard a început sezonul jucând cu o rachetă Head, dar a renunţat la ea pentru Australian Open, revenind la modelul cu care era obişnuită, Babolat Pure Aero. Înainte de Indian Wells, jucătoarea a testat alte modele de rachete.

Mai mult, producătorul de echipament sportiv Nike nu îi mai plăteşte lui Bouchard niciun dolar, de la 1 martie, colaborarea fiind bazată pe performanţă.

Eugenie Bouchard şi-a pierdut şi agentul de marketing, pe John Tobias de la TLA. De la finala jucată la Wimbledon, în 2014, Bouchard a schimbat patru companii de imrpesariat, între care doi "giganţi" din domeniu, Lagardere şi WME/IMG.

"Nu am fost de acord cu modul în care unele lucruri erau făcute şi am simţit că e bine ca ea să lucreze cu altcineva", a declarat Tobias.

"Nu am altă variantă acum. S-au întâmplat multe, dar acesta este ultimul lucru din mintea mea. După acest turneu (n.r. - Indian Wells), voi petrece ceva timp cu echipa mea şi vom încerca să găsim ceva", a afirmat Bouchard.

Eugenie Bouchard a disputat şapte meciuri în acest sezon, pierzând patru, ultimul în turul I la Indian Wells (unde a jucat cu wild card), scor 3-6, 4-6, cu americanca Sachia Vickery, locul 100 WTA, venită din calificări.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.