Cel puţin 15 trenuri care ar fi urmat să sosească sau să plece, joi dimineaţă, din Gara de Nord din Bucureşti au întârzieri de până la 180 de minute, iar CFR Infrastructură a anunţat că a avut loc un deranjament tehnic la sistemul de alimentare cu energie electrică a instalaţiilor de semnalizare şi de siguranţă a traficului pe segmentul de cale ferată Chitila-Buftea-Periş. CFR Infrastructură anunţă că sistemul de alimentare cu energie electrică a fost repus în funcţiune pe relaţia Bucureşti-Ploieşti, iar circulaţia va reveni la normal treptat, în următoarele ore.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

UPDATE 10:55 - CFR Infrastructură: Sistemul de alimentare cu energie electrică a instalaţiilor de semnalizare, repus în funcţiune

CFR Infrastructură anunţă că sistemul de alimentare cu energie electrică a instalaţiilor de semnalizare şi de siguranţă a traficului feroviar a fost repus în funcţiune pe relaţia Bucureşti-Ploieşti, iar circulaţia va reveni la normal treptat, în următoarele ore. Din cauza defecţiunii la sistemul de alimentare cu energie electrică, cel puţin 15 trenuri programate să plece sau să ajungă în Gara de Nord joi dimineaţă au acumulat întârzieri de până la 180 de minute.

"Defecţiunea la sistemul de alimentare cu energie electrică a instalaţiilor de semnalizare şi de siguranţă a traficului feroviar între staţiile Bucuresti Nord, Bucureşti Basarab, Chitila, Buftea, Periş, Crivina, Brazi şi Ploieşti a fost remediată, însă redresarea circulaţie se va realiza treptat în următorul interval orar", a anunţat CFR Infrastructură.

Până la această oră, au întârzieri zece trenuri care ar fi urmat să sosească joi dimineaţă în Gara de Nord.

Astfel, trenurile de la Arad şi de la Urziceni au acumulat, până acum, o întârziere de 180 de minute, trenul de la Chişinău are o întârziere de 165 de minute, trenul care ar fi trebuit să ajungă în Gara de Nord de la Iaşi a acumulat 150 de minute de întârziere, trenurile care au plecat de la Cluj şi Braşov au întârzieri de 125, respectiv 120 de minute, în timp ce alte două trenuri de la Ploieşti au întârzieri de 100, respectiv 75 de minute.

De asemenea, au acumulat întârzieri mai multe trenuri care ar fi trebuit să plece joi dimineaţă din Gara de Nord, cea mai mare întârziere, de 170 de minute, respectiv 100 de minute, având trenurile spre Mangalia şi Urziceni.

Reprezentanţii CFR Infrastructură au anunţat că situaţia a apărut din cauza unui deranjament tehnic semnalat la sistemul de alimentare cu energie electrică a instalaţiilor de semnalizare şi de siguranţă a traficului, iar echipele feroviare intervin la această oră pe segmentul de cale ferată Chitila-Buftea-Periş, unde a avut loc avaria.

Potrivit CFR Infrastructură, deranjamentul s-a produs din cauza unor lucrări desfăşurate de furnizorul local de energie electrică.

"Circulaţia trenurilor se desfăşoară în cursul dimineţíi în condiţii speciale, de tip cale liberă, până la finalizarea lucrărilor de repunerea în funcţie a sistemului de de semnalizare şi de siguranţă a traficului a traficului. Trenurile de călători care tranzitează staţiile Bucuresti Nord, Bucureşti Basarab, Chitila, Buftea, Periş, Crivina, Brazi şi Ploieşti vor înregistra întârzieri la sosire şi la plecare din staţii, deoarece pe toată perioada intervenţiei se diminuează capacitatea secţiilor de circulaţie şi se prelungesc timpii de mers", au anunţat reprezentanţii CFR Infrastructură.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.