Absolvenţii de liceu de la profilul real care au susţinut, luni, proba scrisă la Limba şi literatura română la examenul de Bacalaureat, au avut de scris un eseu în care să prezinte particularităţile de construcţie a unui personaj dintr-un text narativ aparţinând lui Ioan Slavici sau lui Liviu Rebreanu, dar şi de redactat un text argumentativ despre rolul comunicării în reuşita unui proiect de echipă. Absolvenţii de la profilul uman au avut de scris un eseu în care să prezinte relaţia dintre două personaje dintr-un roman de Marin Preda, dar şi de redactat un text argumentativ despre utilitatea activităţilor extraşcolare în educaţia cinematografică.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Particularităţi de construcţie a unui personaj dintr-un text narativ aparţinând lui Ioan Slavici sau lui Liviu Rebreanu şi un text argumentativ despre rolul comunicării în reuşita unui proiect de echipă

La proba scrisă la Limba şi literatura română, profilul real, elevii au avut primit un fragment din poezia „Alt cântec” de Adrian Maniu, având de răspuns la nouă întrebări referitoare la elemente ale textului, precum rolul cratimei, elemente care conturează dimensiunea temporală a imaginarului poetic, precizarea a două motive literare, prezentarea semnificaţiei a două figuri de stil sau ilustrarea a două trăsături ale genului liric.

Foto: Facebook
Foto: Facebook

La al doilea subiect, candidaţii au avut de redactat un text de tip argumentativ de 150-300 de cuvinte despre rolul comunicării în reuşita unui proiect de echipă.

La al treilea subiect, elevii au avut de scris un eseu de 600-900 de cuvinte în care să prezinte particularităţile de construcţie a unui personaj dintr-un text aparţinând lui Ioan Slavici sau lui Liviu Rebreanu.

Foto: Facebook
Foto: Facebook

Pentru susţinerea probelor scrise, în cele 439 de centre de examen, s-au înscris peste 135.000 de candidaţi din toate promoţiile.

Proful uman - Relaţia dintre două personaje dintr-un roman de Marin Preda şi un text argumentativ despre utilitatea activităţilor extraşcolare în educaţia cinematografică

La proba scrisă la Limba şi literatura română, profilul uman, elevii au primit o poezie de Ion Voinea, având de răspuns la nouă întrebări referitoare la elemente ale textului.

La al doilea subiect, candidaţii au avut de redactat un text de tip argumentativ de 150-300 de cuvinte despre utilitatea activităţilor extraşcolare în educaţia cinematografică.

La al treilea subiect, elevii au avut de scris un eseu de 600-900 de cuvinte în care să prezinte relaţia dintre două personaje dintr-un roman de Marin Preda.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.