O treime dintre români alocă în fiecare lună o sumă cuprinsă între 100 şi 200 de lei pentru achiziţia de produse de îngrijire personală şi doar 5% afirmă că alocă lunar peste 300 de lei, potrivit unui sondaj publicat joi de retailerul online ImportDirect.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Totodată, aproape un sfert cheltuie între 80 şi 100 de lei în acest scop.

”Cei mai mulţi dintre români (30,7%) alocă lunar între 100 şi 200 de lei pentru achiziţia de produse de îngrijire personală, iar aproape un sfert cheltuie între 80 şi 100 de lei în acest scop. Doar 5% dintre respondenţi afirmă că alocă lunar peste 300 de lei pentru produse de îngrijire personală”, se arată în comunicat.

Aspectele de care ţin cont majoritatea românilor atunci când cumpără produse de îngrijire personală sunt calitatea (83,1%), preţul (65,1%) şi necesitatea (39,33%). Tot calitatea produselor este şi principalul argument pentru care românii şi-ar schimba obiceiurile de consum, potrivit sondajului.

Totodată, săpunul, pasta de dinţi, gelul de duş, şamponul şi deodorantul sunt produsele de îngrijire personală cumpărate cel mai frecvent de români, potrivit sondajului.

”7 din 10 români din mediul urban cumpără săpun şi pastă de dinţi cu o frecvenţă lunară şi circa 1% din totalul respondenţilor declară că nu cumpără deloc aceste tipuri de produse de-a lungul unui an”, se arată în comunicat.

Deşi majoritatea românilor (78%) cumpără cel puţin o cutie de aţă dentară şi/sau o apă de gură anual, doar 22% fac aceste achiziţii cu frecvenţă lunară, iar cei mai mulţi (30%) cumpără la interval de 1-3 luni.

”Gelul de duş este un produs cumpărat lunar de aproape 60% dintre români. Diferenţiat în funcţie de sexe, gelul de duş este un produs cumpărat lunar mai mult de femei 64%, versus 54% bărbaţi. Aproape 6% dintre bărbaţi afirmă că nu cumpără acest tip de produs de-a lungul unui an”, se arată în comunicat.

În plus, 9 din 10 respondenţi (86%) cumpără produse de îngrijire personală şi cosmetice din supermarketuri şi hipermarketuri. Dacă ar avea acces la produse de calitate la preţuri mai mici faţă de marile lanţuri de retail, 87% sunt deschişi să achiziţioneze online produsele de îngrijire personală, potrivit sondajului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.