În medie, salariaţii români primesc până la două beneficii extra-salariale, iar cel mai des oferite sunt tichetele de masă şi tichetele cadou, angajaţii preferând să primească voucherele în format digital, deoarece sunt mai uşor de utilizat şi au un control mai bun asupra cheltuielilor, arată datele prezentate miercuri de Sodexo, unul din cei mai mari jucători de pe piaţa emitenţilor de tichete valorice.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania a anunţat totodată că va prelua integral startup-ul românesc Benefit Seven (7card), cel mai mare furnizor de abonamente pentru petrecerea timpului liber şi sport dedicate angajaţilor, fără a preciza care este valoarea tranzacţiei. Iniţial, Sodexo a achiziţionat 20% din acţiunile 7card, iar ulterior şi-a majorat participaţia la 60%.

”Până la finalul anului vom achiziţiona şi restul de 40% din acţiunile 7card”, a spus Sven Marinus, Country CEO Sodexo Benefits and Rewards Romania, în cadrul unei întâlniri cu presa la Bucureşti.

 Sodexo a intrat pe piaţa din România în urmă cu 20 de ani, oferind  tichete de masă pe format de hârtie. De atunci, a emis peste 3,1 de miliarde de vouchere şi doar în 2017 a servit peste 206 milioane de mese angajaţilor români.

„Lumea se schimbă într-un ritm alert, iar noi investim continuu în îmbunătăţirea soluţiilor pe care le oferim, consolidându-ne capacităţile digitale şi oferta, pentru a crea cea mai bună experienţă la locul de muncă pentru angajaţi. Oamenii sunt interesaţi de oportunităţile de dezvoltare personală, iar participarea la evenimente culturale este unul dintre interesele tinerilor. Oferim deja acest tip de beneficiu în Brazilia, Belgia, Republica Cehă şi Franţa, ţări în care Sodexo lucrează îndeaproape cu guvernele pentru implementarea celor mai importante politici publice”, a declarat Sven Marinus, Country CEO Sodexo Benefits and Rewards Romania.

”Sodexo oferă o gamă largă de beneficii extra-salariale în România şi vom investi în continuare în diversificarea soluţiilor de motivare a angajaţilor”, a declarat Aurelien Sonet, director general global Sodexo Global Benefits and Rewards.

În 2017, Sodexo România şi-a consolidat poziţia de lider pe piaţă, deservind aproximativ 1,5 de milioane de consumatori. De asemenea, Sodexo România a investit în digitizarea soluţiilor şi în diversificarea gamei de produse, iar investiţiile au generat o creştere a cifrei de afaceri cu 27% comparativ cu anul precedent.

Sodexo a dezvoltat în România o reţea de peste 67.000 de parteneri afiliaţi, dintre care peste 10.000 sunt prezenţi şi în zona rurală.

De asemenea, compania a anunţat miercuri că investeşte 300.000 de euro în Stop Hunger, o reţea globală de organizaţii non-profit, care militează pentru eradicarea foametei.

”Unul dintre proiectele dezvoltate în România de Stop Hunger este ‚Să creştem sănătoşi’, care promovează un stil de viaţă sănătos pentru copii. În anul şcolar 2017-2018, peste 1.900 de elevi au descoperit care sunt principiile pe care trebuie să le urmeze pentru a se dezvolta armonios”, spun oficialii Sodexo.

Grupul Sodexo numără 1.141 de angajaţi în România.

Sodexo operează în 80 de ţări şi are peste 425.000 de angajaţi şi 100 de milioane de consumatori zilnic. Compania are venituri consolidate de 20,7 de miliarde de euro.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.