Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scrioşteanu prezintă stadiul lucrărilor pe Lotul 1 al Autostrăzii Moldova A7, arătând că au fost turnaţi deja 21 de piloţi pentru nodul rutier de la kilometrul 0, că s-a finalizat eliminarea elementelor pirotehnice de pe şantier şi se lucrează la devierea DN 1D.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Am fost astăzi pe şantierul Autostrăzii Moldova A7, la km 0, respectiv la Lotul 1 al Autostrăzii Ploieşti - Buzău, unde va fi localizat noul nod rutier între A3 Bucureşti-Ploieşti şi Autostrada A7, cel mai complex nod rutier din acest prim lot, de altfel. Lotul 1 este cuprins între Dumbrava (Autostrada Bucureşti - Ploieşti) – Mizil (DJ 100C) şi are o lungime de 21 km”, a arătat, joi, într-o postare pe Facebook, Ionel Scrioşteanu.

El a prezentat stadiul lucrărilor pe Lotul 1:

”- Au fost foraţi, armaţi şi turnaţi 21 piloţi aferenţi noului nod rutier de la km 0 - Dumbrava. Pe întregul lot se vor executa, în total, 1180 piloţi (aproximativ 34.000 metri liniari de coloană);

- Astăzi au ajuns în şantier încă 2 instalaţii de forare pentru lucrările la pasajele km 1+036 şi km 0+000, iar zilele următoare se vor fora, arma şi turna piloţii şi pentru podul km 13+267;

- S-a finalizat procesul de deminare a suprafeţei şantierului, existând confirmarea că nu mai există elemente pirotehnice;

- S-a demarat realizarea de tronsoane experimentale pentru stabilizarea terenului cu lianţi hidraulici şi s-a finalizat realizarea între km 0+000 - km 18+550, lângă calea 1 a drumului tehnologic;

- Se lucrează la decaparea terenului vegetal între km 4+700 - km 5+300 şi km 7+500 - km 10+250, precum şi în zona nodului rutier Dumbrava;

- Sunt în curs de execuţie lucrările de realizare a devierii DN1D, fiind executat stratul de balast pe care urmează a fi realizate testele de capacitate portantă;

- S-au semnat încă 2 contracte cu firme subcontractoare pentru realizarea a 14 km din lungimea totală;

- S-au finalizat activităţile in teren pentru 2 situri arheologice, 2 situri sunt în curs de descărcare arheologică, iar pentru alte 6 situri noi descoperite urmează obţinerea autorizaţiilor”.

Potrivit secretarului de stat, proiectul prevede construirea a 15 poduri şi pasaje, a două noduri rutiere şi a unui centru de întreţinere şi monitorizare.

”Şi pentru acest lot există element de noutate, după cum urmează: perdele forestiere (48.7303 ha). Valoarea contractului este de 1,46 miliarde lei, fără TVA. Reamintesc faptul că lucrările de execuţie la acest lot au început la finalul lunii august, iar constructorul, Asocierea de constructori români şi italieni, Impresa Pizzarotti & C. S.p.a – Pizzarotti – Retter Projectmanagement, are termen de execuţie de 20 luni”, a precizat el.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.