Registrul Auto Român (RAR) anunţă că a implementat soluţia concilierii pentru rezolvarea litigiilor dintre firmele care activează pe piaţa auto şi clienţii acestora nemulţumiţi de serviciile prestate. Reclamanţii pot bifa opţiunea privind concilierea atunci când depun o sesizare la RAR.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Oficialii RAR anunţă, printr-un comunicat dat publicităţii jo, că au implementat opţiunea concilierii în ceea ce priveşte litigiile dintre operatorii economici din piaţa auto şi petenţii care reclamă nemulţumiri cu privire la activitatea acestora.

,,Înainte ca inspectorii RAR să meargă în control şi să gestioneze speţa (situaţie care necesită mai mult timp), echipele RAR-DSP pot media rapid litigiul dintre petent şi reclamat. Dacă preferaţi varianta amiabilă, atunci când faceţi o reclamaţie, bifaţi căsuţa ,,da, vreau conciliere!” şi inspectorii RAR vor acţiona în cel mai scurt timp. RAR va contacta părţile implicate şi va media litigiul, astfel încât să se găsească şi să se implementeze cea mai bună soluţie de rezolvare a problemei” se arată în comunicatul RAR.

Conform documentului citat, soluţia concilierii poate fi aplicată pentru oricine reclamă la RAR nereguli privind activităţile din piaţa auto ce ţin de reparaţii şi care, sub o formă sau alta, vizează încălcări ale legii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.