Primăria Capitalei a lansat noul site al instituţiei, prin intermediul căruia bucureştenii pot face plăţi online, pot depune cereri în format electronic, pot verifica stadiul rezolvării cererilor sau pot accesa mult mai uşor date despre oraş. Costul pentru dezvoltarea platformei se ridică la aproximativ 130.000 de lei fără TVA.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“Inaugurăm azi cea mai complexă platformă digitală din administraţie! Capitala a fost privată zeci de ani de utilizarea tehnologiilor smart şi în acest mandat am schimbat modul de abordare a domeniului. Rezultatele deja se văd: anul trecut am lansat în premieră aplicaţii municipale pentru telefonul mobil, iar acum lansăm platforma web - un instrument de comunicare publică modernizat, în pas cu vremurile. De astăzi, bucureştenii pot interacţiona online cu Primăria Capitalei mult mai facil şi inclusiv de pe telefonul mobil. Astfel, aceştia pot face plăţi online prin intermediul noii platforme, pot depune cereri în format electronic, pot verifica stadiul rezolvării cererilor sau pot accesa mult mai facil date despre oraş!”, a transmis Gabriela Firea, printr-un comunicat de presă al Primăriei Capitalei.

Platforma a fost construită de Compania Municipală Tehnologia Informaţiei Bucureşti, are la bază cele mai noi tehnologii în domeniu şi va facilita interacţiunea dintre administraţie şi cetăţeni. Firea a precizat că vechiul site avea mai bine de 20 de ani.

Astfel, prin intermediul noii platforme - www.pmb.ro - poate fi făcută plata online direct în site a taxelor pentru obţinerea unor documente precum: Autorizaţie de construire pentru clădiri rezidenţiale, Autorizaţie pentru transport în regim de taxi, Autorizaţie de access autovehicule, Autorizaţie de transport de persoane, Autorizaţie de transport de bunuri, Certificat de urbanism.

De asemenea, cetăţenii nu mai trebuie să depună documentele la Primărie, ci le pot depune online, iar acestea vor intra automat pe fluxul de documente al instituţiei.  Totodată, toate formularele folosite în relaţia cu Primăria Municipiului Bucureşti vor fi într-un singur loc. 

O altă facilitate este posibilitatea aflării în ce stadiu se află o cerere depusă la Primărie.

Noua platformă oferă posibilitatea de a căuta hotărâri ale Consililui General al Municipiului Bucureşti şi dispoziţii de primar pe mai mulţi ani şi vor putea fi urmărite live şedinţe ale Consiliului General, dar şi arhive înregistrate.

Platforma mai conţine şi informaţii utile pentru viaţa de zi cu zi în Bucureşti, unde pot fi aflate calendarul evenimentelor şi al instituţiilor de cultură, date despre mobilitate, sănătate, hărţi interactive, banca de date urbană. 

Costul pentru dezvoltarea noului site este de 129.000 lei fără TVA.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.