Locuitorii marilor oraşe preferă din ce în ce mai mai mult ca, pentru a economisi timp şi costuri cu livrarea, atunci când efectuează comenzi cu livrare la domiciliu, să comande împreună cu mai multe persoane. La Cluj-Napoca, unde platforma online de food delivery EuCeMananc pune le dispoziţia utilizatorilor această funcţionalitate, 60% dintre comenzile de mâncare online sunt făcute în grup.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Totodată, 70% dintre cei care aleg comanda de grup preferă să achite online, cu cardul. Cea mai mare comandă de grup din Cluj-Napoca a însumat peste 10.000 lei şi a inclus preparate precum noodles, pui, paste, supe şi desert.

“Această funcţionalitate ajută utilizatorii să economisească timp şi bani printr-o comandă comună, iar clujenii, care sunt deschişi să îmbrăţişeze noile tehnologii, au adoptat rapid această modalitate de comandă, lansata de curand de EuCeMananc. Este foarte important pentru noi să oferim utilizatorilor cea mai bună experientă de food ordering, de aceea ascultăm sugestiile lor, ţinem cont de ele şi încercăm să dezvoltăm functionalităţile care le sunt utile. Planul nostru pentru 2020 este să ne concentrăm eforturile pe optimizarea calităţii serviciilor, a timpului de livrare şi a diversităţii ofertei”, afirmă Mihai Brenda, COO EuCeMananc.

La numai o lună de la intrarea pe piaţa clujeană, în luna decembrie a anului trecut, platforma a ajuns la 85 de restaurante. În total, EuCeMananc oferă utilizatorilor din 19 oraşe posibilitatea să comande online mâncare 7 zile pe săptămână de la peste 700 de restaurante disponibile în aplicaţie.

În topul preferinţelor clujenilor se află preparate ca burger, paste, shaorma, lasagna, supe, falafel, chicken wrap, paste cu pui şi pizza, un loc foarte important ocupându-l ofertele restaurantelor de la Meniul Zilei, unde utilizatorii au la dispoziţie zeci de opţiuni din această categorie.

EuCeMananc îşi propune să vină constant cu oferte noi pentru clienţii săi din Cluj-Napoca şi să ofere o diversitate cât mai mare, inclusiv preparate de la singurul restaurant vietnamez existent, disponibil exclusiv pe platformă.

Pe tot parcusul lunii ianuarie, utilizatorii EuCeMananc beneficiază de livrare gratuită în Cluj-Napoca.

Companie românească lansată în 2014 în Timişoara, EuCeMananc a cooptat în 2019 în acţionariatul companiei eMAG, care este pionier în ecommerce pe piaţa românească. Obiectivul parteneriatului este acela de a accelera dezvoltarea business-ului prin creşterea numărului de restaurante aflate pe platformă şi astfel a varietăţii de mâncare care ajunge la clienţii săi. În urma investiţiei, eMAG a preluat 54% din acţiuni, dar o parte din antreprenorii fondatori conduc în continuare compania. EuCeMananc a fost fondată de un grup de antreprenori în urmă cu cinci ani şi este, în prezent, lider pe piaţa de food ordering din vestul ţării. Serviciile oferite de EuCeMananc sunt disponibile atât prin aplicaţiile Android şi iOS cât şi online pe www.EuCeMananc.ro. Platforma reuneşte în prezent ofertele a peste 700 de restaurante din 19 oraşe precum Bucureşti, Timişoara, Oradea, Arad, Braşov şi Iaşi. Pentru că tehnologia schimbă lumea şi felul în care trăim şi mâncăm, serviciul EuCeMananc a fost gândit pentru cei care vor mai mult timp pentru ei, pentru seri cu prietenii şi weekend-uri cu familia, pentru prânzuri delicioase cu colegii de birou şi deserturi savurate împreună cu cei dragi.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.