Philip Morris International Inc. (PMI) şi Scuderia Ferrari şi-au extins parteneriatul până în anul 2021, obiectivul fiind ca toţi consumatorii de ţigarete convenţionale să treacă la produse alternative mai puţin dăunătoare, fără fum.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Philip Morris International Inc. (PMI) şi Scuderia Ferrari şi-au extins parteneriatul până în anul 2021, continuând astfel colaborarea de peste 40 de ani între cele două companii. Noul parteneriat îşi va îndrepta atenţia către conturarea unui viitor fără fum – o lume în care toţi consumatorii de ţigarete convenţionale vor trece la produse alternative mai puţin dăunătoare, fără fum", anunţă compania.

“Vrem să le oferim celor 1,1 miliarde de bărbaţi şi femei, utilizatori de ţigarete convenţionale, posibilitatea de a face alegeri mai bune şi mai informate. Ne angajăm să ne folosim de toate resursele disponibile, inclusiv activităţile legate de sporturile cu motor pentru a accelera ritmul acestei schimbări revoluţionare, în beneficiul persoanelor care fumează, al sănătăţii publice, dar şi al societăţii. Suntem recunoscători pentru contribuţia pe care Scuderia Ferrari o aduce acestei cauze”, a declarat André Calantzopoulos, Chief Executive Officer al PMI.

În opinia Philip Morris, pentru atingerea acestui obiectiv, este necesar ca "autorităţile avizate, experţii în sănătate publică, comunitatea ştiinţifică şi societatea civilă să îmbrăţişeze schimbarea şi să ajute la construirea unui plan de reglementare, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor adulţilor fumători".

"Prin arderea tutunului se generează fum, dar şi o vastă categorie de substanţe toxice şi dăunătoare, substanţe de cele mai multe ori asociate bolilor provocate de consumul de ţigarete convenţionale. Din momentul în care în anul 2008 am devenit o companie publică, am investit peste 4,5 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta şi construi capacitatea de producţie pentru un portofoliu larg de produse cu un potenţial redus de risc. În 2017, după numai doi ani de la începerea comercializării, aproape 40% din investiţiile noastre comerciale la nivel mondial au fost dedicate acestor produse inovatoare. Suntem mândri că într-o perioadă atât de scurtă, conform estimărilor noastre, aproape 5 milioane de persoane au încetat deja să mai consume ţigaretele tradiţionale şi au trecut la produsele noastre cu un potenţial redus de risc. Ambiţia noastră pe termen scurt este ca cel puţin unul din trei consumatori, 40 de milioane de bărbaţi şi femei, vor face acelaşi lucru până în anul 2025", precizează  Philip Morris.

 

 

 

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.