Philip Morris International lansează Anul Unsmoke, pe care îl defineşte ca un îndemn pentru fumători, nefumători, autorităţi de reglementare din întreaga lume de a crea un viitor mai bun pentru cei 1.1 miliarde de fumători. Conform lui Jacek Olczak, Chief Operations Officer PMI, arderea generează cea mai mare parte dintre substanţele chimice dăunătoare din fumul de ţigară, iar eliminarea combustiei reduce dramatic nivelurile de substanţe chimice periculoase. "Dacă nu fumaţi, nu începeţi. Dacă fumaţi, renunţaţi. Dacă nu renunţaţi, schimbaţi. Acesta e conceptul unsmoke", explică el.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Philip Morris International Inc. (PMI) (NYSE: PM) a lansat astăzi Anul UNSMOKE (fără fum) un îndemn pentru fumători, nefumători, autorităţi de reglementare şi agenţi de schimbare din întreaga lume de a crea un viitor mai bun pentru cei 1.1 miliarde de fumători, familiile şi cei dragi lor, precum şi către comunităţile din care aceştia fac parte. Acest îndemn la acţiune pleacă de la faptul că, în ciuda eforturilor globale de a încuraja oamenii să nu înceapă să fumeze sau să renunţe la fumat, Organizaţia Mondială a Sănătăţii estimează că în 2025 va exista un număr similar de fumători cu cel actual", anunţă compania.

Jacek Olczak, Chief Operations Officer al  PMI, a anunţat dorinţa companiei de a genera o schimbare cu adevărat globală.

„Ar trebui să fie clar: Dacă nu fumaţi, nu începeţi. Dacă fumaţi, renunţaţi. Dacă nu renunţaţi, schimbaţi. Asta e conceptul unsmoke.Este cunoscut faptul că arderea generează cea mai mare parte dintre substanţele chimice dăunătoare din fumul de ţigară. Eliminarea combustiei reduce dramatic nivelurile de substanţe chimice periculoase. Există un consens acceptat de din ce în ce mai mulţi oameni de ştiinţă şi experţi în domeniul sănătăţii publice că produsele care nu ard şi sunt susţinute de cercetare ştiinţifică sunt o alegere mult mai bună decât ţigaretele"", afirmă Jacek Olczak.

El susţine că există mulţi oameni şi organizaţii care preferă să fie preocupati de o luptă ideologică,iar controversa pe care o generează continuă să creeze confuzie în rândul fumătorilor, astfel încât cei sceptici devin rapid cei mai mari susţinători ai fumatului tradiţional.

"Consecinţa acestei confuzii este că oamenii continuă să fumeze ţigări convenţionale, ale căror efecte dăunătoare sunt bine cunoscute. Firesc ar fi să ne îndepărtăm de ideologie şi să ne îndreptăm către un scop comun: eliminarea fumului din lume şi încurajarea celor 1,1 miliarde de fumători să schimbe ţigările cu o alternativă mai bună, atunci când aceştia nu renunţă", explică COO-ul PMI.

Compania afirmă că a lansat această iniţiativă ca "o chemare către progres la nivel global, dar şi un îndemn de pune capăt unui impas legat de elaborarea politicilor publice legate de alternativele mai bune la fumat", iar Anul Unsmoke va ajuta în susţinerea acestui deziderat, cu precădere prin sprijinirea dialogului extins cu privire la importanţa alternativelor fără fum, alături de fumători, nefumători, cetăţeni, factori de decizie publică, autorităţi de reglementare, precum şi toate părţile implicate.

"Avem responsabilitatea să oferim oamenilor informaţiile de care au nevoie pentru a alege în cunoştinţă de cauză cu privire la alternativele mai bune pe care le au la dispoziţie, iar factorii de decizie politică au un rol fundamental în a face acest lucru posibil. Cerem o conversaţie globală, comună, care să conducă înspre o schimbare reală", spune  Olczak.

Un nou studiu, comandat de PMI şi realizat de compania de cercetare globală Povaddo, evidenţiază că opt ​​din zece persoane intervievate la nivel global (79%), susţin colaborarea PMI cu guvernele, autorităţile de reglementare şi experţii în domeniul sănătăţii publice pentru a elimina treptat ţigările în favoarea unor alternative fără fum, iar 73% dintre aceştia consideră ca pozitiv pentru PMI să îşi transforme modelul de business prin renunţarea la ţigările clasice şi comercializarea exclusivă a alternativelor - ţigarete electronice şi produse din tutun încălzit.

Anul Unsmoke este punctul de pornire al campaniei Unsmoke Your World. Mesajul acestei campanii, pe care PMI speră să o facă cunoscută în întreaga lume, este: "Dacă nu fumezi, nu începe/Dacă fumezi, renunţă/Dacă nu renunţi, fă o schimbare/ Unsmoke".

Unsmoke reprezintă eliminarea fumului din viaţa cotidiană. Este un proces ce reuneşte  fumătorii şi nefumătorii în renunţarea la fum pentru ei, pentru familiile şi prietenii lor. Cea mai bună modalitate de a face aceasta este renunţarea completă la ţigări şi nicotină; cealaltă variantă este adoptarea de alternative mai puţin dăunătoare.

Conform PMI, până în prezent a investit peste 6 miliarde dolari în cercetare, dezvoltare, producţie şi comercializare pentru produsele fără fum şi a dezvoltat o echipă de peste 400 de oameni de ştiinţă şi ingineri dedicaţi cercetării şi dezvoltării.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.