Primarul Capitalei, Nicuşor Dan, consideră că este nevoie de o reducere a risipei în administraţia publică centrală şi locală, dar afirmă că trebuie păstrată o autonomie a autorităţii locale, să i se dea acesteia o marjă în care să se încadreze şi să fie lăsată să îşi facă restructurările în această marjă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
Nicuşor Dan a fost întrebat, marţi, într-o conferinţă de presă, despre măsurile de reducere a cheltuielilor bugetare.
 
Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
“Noi am făcut astfel de reduceri de personal şi restructurări de instituţii. Am închis 15 companii municipale. Numărul de angajaţi din companiile municipale a scăzut în doi ani şi jumătate cu 4.100. 4.100 de persoane au plecat din companiile din subordinea municipalităţii. Avem proiecte făcute pentru desfiinţarea altor şapte instituţii. Este vorba de Centrul pentru Tineret, Centrul pentru Seniori, Centrul Cultural Dalles, Centrul Lipatti, Expo Arte, Centrul de Plante şi mai este o mică instituţie de cultură, Centrul Lumina”, a explicat primarul Capitalei. 
 
El a afirmat că este nevoie de o reducere a risipei în administraţia publică centrală şi locală. 
 
“Pentru moment au circulat în spaţiul public mai multe forme, eu nu am văzut forma oficială asumată de Guvern, o să fac comentarii în momentul în care o să o am. E nevoie de reducerea risipei în administraţia publică centrală şi locală. Trebuie păstrată o autonomie a autorităţii locale, să i se dea autorităţii locale o marjă în care să se încadreze şi să fie lăsată ea să îşi facă acele restructurări în această marjă, pentru că sunt chestiuni specifice. Vă dau un singur exemplu. Departamentul Urbanism din Primăria Capitalei. Am făcut acolo trei sau patru concursuri şi în continuare avem cinci poziţii neocupate şi noroc că am reuşit să transferăm vreo trei, patru persoane de la alte instituţii, de la primării de sector ca să nu avem zece poziţii neocupate. Sunt situaţii specifice pentru fiecare din administraţiile locale şi atunci trebuie lăsată ea să decidă cum îşi organizează aparatul, bineînţeles în nişte limite pe care structura centrală a statului să i le impună”, a precizat Nicuşor Dan.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.