Preşedintele Comitetului Naţional de coordonare a activităţilor privind vaccinarea împotriva SARS-CoV-2 (CNCAV) Valeriu Gheorghiţă a afirmat, întrebat dacă lucrători din DSP sau Ministerul Sănătăţii vor prelua apelurile la call center-ul ale persoanelor care vor să se vaccineze împotriva COVID-19, că există două opţiuni. Prima este ca prin apelul la call center să fie direcţionată programarea oamenilor, iar a doua este ca o cineva care lucrează la centrul de vaccinare să preia apelul şi să face programarea propriu-zisă pentru persoana care vrea să se vaccineze. El a adăugat că nu va fi făcută aleatoriu vaccinarea populaţiei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Va exista pentru preluarea acestor solicitări telefonice un call center care va direcţiona programarea persoanelor. Aceasta e prima opţiune. Iar a doua opţiune este ca la nivelul fiecărui centru de vaccinare să fie disponibilă o persoană care va efectua propriu-zis programarea persoanei pe lista de vaccinare, pentru că programarea nu se va face aleatoriu. Fiecare persoană se va programa la cel mai apropiat centru din localitatea de domiciliu, tocmai pentru a avea o distribuţie uniformă, pentru că în acest fel au fost şi propusă înfiinţarea centrelor de vaccinare, să respecte densitatea populaţiei de la un anumit nivel”, a afirmat Valeriu Gheorghiţă, întrebat vineri în conferinţa de presă în care a prezentat Strategia de vaccinare împotriva COVID în România care va fi modalitatea de preluare a apelurilor la call center şi dacă există suficient personal pentru acest lucru.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.