Zeci de şoferi care trebuie să treacă Dunărea cu bacul, la Galaţi, sunt nevoiţi să aştepte la rând chiar şi peste o oră şi jumătate, după ce unul dintre cele două bacuri mari a fost trimis la revizie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Bacurile care asigură legătura între municipiul Galaţi şi localitatea tulceană I.C.Brătianu sunt foarte aglomerate în această perioadă, şoferii fiind nevoiţi să-şi aştepte rândul pentru a putea traversa Dunărea peste o oră, în condiţiile în care, în mod obişnuit, trecerile de pe un mal pe celălalt se fac din jumătate în jumătate de oră.

În prezent, mai ales dimineaţa şi după amiaza, se formează cozi.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

"Este aglomerat, dar nu avem altă alternativă. Ce putem să mai facem? Suntem clienţi captivi ai Navrom Bac, nu avem ce face", apune unul dintre şoferii care stau la coadă. 

Timpii de aşteptare au crescut foarte mult, se plâng şoferii. 

"Eu aştept de vreo 20 de minute, dar mai am de stat circa o oră", a adăugat un al şofer. 

Reprezentanţii Navrom Bac spun că timpii de traversare a Dunării s-au mărit din cauză că unul dintre cele două bacuri mari este la revizie.

"Se circulă în condiţiile în care au rămas doar două bacuri care fac non stop. Celălalt bac are o programare la o anumită perioadă pentru a se verifica linia axială, motoare, corpul navei şi este plecat la această verificare. Suntem puţin mai aglomeraţi pentru că suntem în două bacuri, dar fac non- stop", a declarat Marian Pandele, căpitan punct Trecere Bac.

 În prezent traversarea Dunării se face cu un singur bac de mare capacitate, de 300 de tone, care poate prelua şi maşinile de mare tonaj şi cu unul de capacitate mai mică, de 25 tone, ce poate transporta doar maşinile mici. 

Traversarea regulată a Dunării cu bacurile mari, din jumătate în jumătate de oră, s-ar putea relua în aproximativ două săptămâni.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.