Electrica Furnizare anunţă că face o verificare suplimentară a facturilor emise cu valori atipice în raport cu istoricul de facturare şi comportamentul de consum în cazul unora dintre clienţii casnici ai companiei. Astfel, unele dintre facturile verificate au fost deja stornate, urmând să fie emise unele noi, la finalizarea analizei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Ca urmare a situaţiilor constatate în ultima perioadă cu privire la emiterea unor facturi a căror componentă a energiei electrice active are o valoare atipică în comparaţie cu istoricul de facturare şi comportamentul de consum ale clienţilor în cauză, compania a demarat un proces intern de analiză ce vizează posibile anomalii înregistrate pe întreg lanţul de facturare", se arată într-un comunicat de presă transmis, joi seară, de Electrica Furnizare.

Compania adaugă că astfel de situaţii sunt izolate.

"Unele dintre facturile verificate au fost deja stornate, urmând să fie emise facturi noi, după finalizarea analizei fiecărui caz în parte. Compania îşi asigură clienţii că va clarifica situaţia în regim de urgenţă şi că niciunul dintre aceştia nu va fi afectat de posibilele erori identificate în procesul de facturare. În plus, Electrica Furnizare îşi încurajează clienţii să utilizeze canalele de comunicare puse la dispoziţie de companie şi să solicite informaţii privind orice neclaritate referitoare la facturare la adresa clienti@electricafurnizare.ro sau utilizând formularul de contact online", explică reprezentanţii companiei.

Electrica Furnizare este parte a Grupului Electrica, companie cu capital majoritar privat, listată la Bursa de Valori Bucureşti şi London Stock Exchange, încă din anul 2014.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.