Philip Morris International Inc. (PMI) (NYSE: PM) a anunţat o colaborare pe termen lung cu KT&G, principala companie de produse din tutun şi nicotină din Coreea de Sud, pentru a comercializa în continuare dispozitivele şi consumabilele inovatoare fără fum ale KT&G în mod exclusiv, la nivel mondial (cu excepţia Coreei de Sud). Aceasta se bazează pe trei ani de colaborare de succes, în decursul cărora PMI a comercializat produsele KT&G în mai mult de 30 de pieţe.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Acordul acoperă o perioadă de 15 ani, până în 29 ianuarie 2038, cu cicluri de evaluare a performanţei şi angajamentele aferente, bazate pe volum, care urmează să fie confirmate o dată la trei ani şi oferă astfel flexibilitate în funcţie de evoluţia situaţiei de pe piaţă.  PMI şi KT&G se aşteaptă ca aceste angajamente să crească pe parcursul acordului, de la un angajament total pentru prima perioadă de trei ani echivalent cu 16 miliarde de consumabile.

Am fost mulţumiţi de succesul cooperării noastre cu KT&G până în prezent şi credem că o colaborare pe termen lung va accelera misiunea noastră de a construi un viitor fără fum. Dorim ca toţi cei care nu renunţă la fumat să treacă la o alternativă mai bună, în beneficiul propriei sănătăţi, al sănătăţii publice şi al societăţii în general”, a declarat Jacek Olczak, Chief Executive Officer al PMI.

PMI şi KT&G fac apel la autorităţile de reglementare, din Coreea şi din întreaga lume, să valorifice alternativele mai bune la ţigări pentru a reduce consumul de ţigări

Vom reuşi să construim mai rapid un viitor fără fum dacă toate persoanele care fumează au acces la alternative mai bune şi la informaţii corecte despre aceste produse inovatoare. Împreună cu KT&G, facem apel la autorităţile de reglementare, oamenii de ştiinţă şi profesioniştii din domeniul sănătăţii de pretutindeni, inclusiv din Coreea, să accepte potenţialul acestor inovaţii tehnologice pentru a-i ajuta pe fumători să facă tranziţia de la ţigări. De când am început procesul de transformare, milioane de fumători au făcut trecerea la produsele noastre fără fum şi au renunţat complet la ţigări. Produsele lil de la KT&G vin în completarea gamei de produse IQOS, liderul mondial în categoria produselor care încălzesc dar nu ard tutunul (heat-not-burn), iar colaborarea noastră neîntreruptă le va oferi fumătorilor adulţi din întreaga lume mai multe opţiuni pentru a lăsa în urmă ţigările. Coreea este un lider mondial în domeniul ştiinţei şi inovaţiei, iar ziua de astăzi marchează o etapă importantă, care deschide calea către un viitor mai bun. Datorită tehnologiei şi vitezei de inovare a KT&G şi infrastructurii ştiinţifice şi comerciale a PMI, credem că parteneriatul nostru va accelera viziunea noastră comună a unui viitor fără fum.” – a mai spus Olczak.

Acordul oferă în continuare acces exclusiv pentru PMI la mărcile fără fum şi la portofoliul de produse inovatoare al KT&G, inclusiv la ofertele pentru pieţele cu venituri mici şi medii, care vor îmbunătăţi portofoliul existent de produse fără fum al PMI. De asemenea, acordul asigură accesul KT&G la infrastructura comercială globală a PMI, la experienţa sa de comercializare a produselor fără fum şi sprijină astfel extinderea activităţii KT&G în categoria produselor fără fum în afara Coreei de Sud.

Produsele comercializate în baza acordului vor fi supuse unei evaluări pentru a se asigura că îndeplinesc cerinţele de reglementare de pe pieţele pe care sunt lansate, precum şi standardele înalte de calitate şi fundamentare ştiinţifică ale PMI. PMI şi KT&G vor solicita toate aprobările care ar putea fi necesare pentru fiecare piaţă în parte.

Declaraţii cu caracter previzional şi precaut

Acest comunicat de presă conţine proiecţii ale rezultatelor şi obiectivelor viitoare şi alte declaraţii prospective, inclusiv declaraţii privind planurile şi strategiile de afaceri. Obţinerea de rezultate viitoare este supusă unor riscuri, incertitudini şi ipoteze inexacte. În cazul în care riscurile sau incertitudinile se materializează sau ipotezele care stau la baza acestora se dovedesc inexacte, rezultatele reale ar putea diferi semnificativ faţă de cele conţinute în aceste declaraţii prospective. În conformitate cu prevederile „safe harbor” ale Private Securities Litigation Reform Act din 1995, PMI identifică factorii importanţi care, individual sau în ansamblu, ar putea face ca rezultatele şi efectele reale să difere semnificativ de cele conţinute în orice declaraţii prospective făcute de PMI.

Riscurile comerciale ale PMI includ: creşterile accizelor şi regimurile fiscale discriminatorii; creşterea restricţiilor de marketing şi de reglementare care ar putea reduce competitivitatea noastră, ar putea elimina capacitatea noastră de a comunica cu consumatorii adulţi sau ar putea interzice anumite produse pe anumite pieţe sau în anumite ţări; îngrijorări legate de sănătate privind utilizarea tutunului şi a altor produse care conţin nicotină şi de expunere la fumul de ţigară ambiental; litigii legate de utilizarea tutunului şi de proprietatea intelectuală; concurenţa puternică; efectele evoluţiilor economice, politice şi de reglementare la nivel mondial şi la nivelul fiecărei ţări, dezastrele naturale şi conflictele; impactul şi consecinţele invaziei Rusiei în Ucraina; schimbările în comportamentul fumătorilor adulţi; pierderea de venituri ca urmare a contrafacerii, contrabandei şi achiziţiilor transfrontaliere; investigaţiile guvernamentale; cursurile de schimb valutar nefavorabile şi devalorizările valutare şi limitările privind capacitatea de repatriere a fondurilor; modificările nefavorabile ale legislaţiei aplicabile cu privire la impozitul pe profit; modificările nefavorabile ale costului, disponibilităţii şi calităţii tutunului şi a altor produse agricole şi materii prime, precum şi a componentelor şi materialelor pentru dispozitivele noastre electronice; şi integritatea sistemelor sale de informaţii şi eficacitatea politicilor sale de confidenţialitate a datelor. Profitabilitatea viitoare a PMI poate fi, de asemenea, afectată în mod negativ în cazul în care nu reuşeşte să producă şi să comercializeze produse cu risc redus sau dacă reglementările sau impozitarea nu fac diferenţa între astfel de produse şi ţigări; dacă nu reuşeşte să introducă cu succes noi produse, să promoveze capitalul de marcă, să intre pe noi pieţe sau să îşi îmbunătăţească marjele prin creşterea preţurilor şi creşterea productivităţii; dacă nu reuşeşte să îşi extindă portofoliul de mărci pe plan intern sau prin achiziţii şi dezvoltarea de relaţii de afaceri strategice; sau dacă nu reuşeşte să atragă şi să păstreze cele mai bune talente la nivel mondial, inclusiv femei sau candidaţi diverşi. Rezultatele viitoare depind, de asemenea, de predictibilitatea mai redusă a performanţelor categoriei noastre de produse cu risc redus.

În plus, factorii importanţi care ar putea face ca rezultatele reale să difere substanţial de cele indicate în declaraţiile prospective includ riscuri şi incertitudini legate de: acordul cu Altria Group, Inc. şi beneficiile tranzacţiei; posibilitatea ca beneficiile preconizate legate de achiziţiile recente sau în curs, inclusiv tranzacţia cu Swedish Match, să nu se materializeze conform aşteptărilor; faptul că activitatea Swedish Match se confruntă cu perturbări din cauza incertitudinii legate de tranzacţie sau a altor factori care fac mai dificilă menţinerea relaţiilor cu angajaţii, clienţii, titularii de licenţe, alţi parteneri de afaceri sau entităţi guvernamentale; dificultatea de a păstra angajaţii cheie ai Swedish Match; rezultatul oricăror proceduri legale legate de tranzacţia cu Swedish Match; şi faptul că părţile nu pot implementa cu succes strategiile de integrare sau nu pot realiza sinergiile şi eficienţa operaţională preconizate în termenele prevăzute sau deloc.

PMI se supune, de asemenea, altor riscuri detaliate periodic în documentele sale depuse public, inclusiv în Raportul anual al PMI pe formularul 10-K pentru trimestrul al patrulea şi anul încheiat la 31 decembrie 2021 şi în formularul 10-Q pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2022. PMI avertizează că lista de mai sus a factorilor importanţi nu reprezintă o discuţie completă a tuturor riscurilor şi incertitudinilor potenţiale. PMI nu se angajează să actualizeze nicio declaraţie prospectivă pe care o poate face din când în când, cu excepţia cazului în care are o obligaţie de informare publică în desfăşurarea normală a activităţii.

Philip Morris International: Pentru un viitor fără fum

Philip Morris International (PMI) este o companie internaţională de top din industria tutunului care  şi-a propus să construiască un viitor fără fum şi să îşi extindă, pe termen lung, portofoliul cu produse din afara sectorului de produse care conţin tutun sau nicotină. Portofoliul actual de produse al companiei constă, în principal, în ţigări şi produse fără fum, inclusiv produse care încălzesc tutunul (heat-not-burn), produse cu nicotină pentru uz oral sau produse cu vapori cu conţinut de nicotină, care sunt vândute pe pieţele din afara SUA. Din 2008, PMI a investit peste 9 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta ştiinţific şi comercializa produse inovatoare fără fum pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze, cu scopul de a opri complet vânzarea ţigărilor. Pentru aceasta au fost construite capacităţi de evaluare ştiinţifică de nivel mondial, în special în domeniile toxicologiei sistemelor preclinice, cercetării clinice şi comportamentale, cât şi studii ulterioare introducerii pe piaţă.  

Administraţia pentru Alimente şi Medicamente (FDA) din SUA a autorizat comercializarea unei versiuni a dispozitivului IQOS dezvoltat de PMI, Platforma 1, şi a consumabilelor aferente ca produs din tutun cu risc modificat (MRTP) şi a determinat că o decizie de expunere modificată este oportună pentru promovarea sănătăţii publice.  

În 30 septembrie 2022, produsele fără fum dezvoltate de PMI erau disponibile pentru vânzare în 70 de pieţe (excluzând Rusia şi Ucraina). PMI estimează că aproximativ 13,5 milioane de adulţi din întreaga lume, au trecut deja la IQOS şi au renunţat la fumat.  

Cu o bază solidă şi o expertiză semnificativă în ştiinţele vieţii, în februarie 2021, PMI şi-a anunţat ambiţia de a se extinde în domeniile wellness şi de îngrijire a sănătăţii şi de a oferi produse şi soluţii inovatoare care urmăresc să răspundă nevoilor pacienţilor şi consumatorilor. Pentru mai multe informaţii puteţi vizita www.pmi.com  şi www.pmiscience.com.

(Articol susţinut de Philip Morris International)

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.