Cursa charter cu aproape 200 de turişti, care trebuia să decoleze vineri seara la ora 20.00 de pe Aeroportul Internaţional ”Avram Iancu” din Cluj spre Hurghada (Egipt), a plecat cu o întârziere de 8 ore, din cauza unei defecţiuni tehnice a avionului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Potrivit cluj.24.ro, aeronava companiei aeriene HiSky a decolat spre destinaţie sâmbătă dimineaţă la ora 04.00, deşi programul normal arăta ca trebuia să zboare vineri la ora 20.00. 

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Din primele informaţii, compania a trimis, în noaptea de vineri spre sâmbătă, un alt avion din Hurghada care să preia pasagerii din Cluj, ceea ce a dus la întârzieri în cascadă la alte curse.  

Pasagerii au stat peste 10 ore blocaţi în aeroport fără să fie anunţaţi de reprezentanţii companiei despre problemele tehnice şi când ar decola zborul spre Egipt

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.