Producătorul auto japonez Nissan a desemnat-o pe campioana ediţiei din acest an a US Open, Naomi Osaka, drept ambasadoare a brandului său, cu intenţia de a se folosi de tinereţea, ambiţia şi rădăcinile sale japoneze pentru a atrage clienţi mai tineri, transmitwe Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Osaka, în vârstă de 20 de ani, a câştigat faimă internaţională sâmbătă, când a învins-o pe americanca Serena Williams, de 36 de ani, la Flushing Meadows, devenind prima jucătoare japoneză care a câştigat un turneu de Grand Slam la single.

”În copilăria mea, tata conducea un Nissan, aşa că prin şansa de a fi ambasador al brandului am senzaţia că închei un ciclu”, a declarat Osaka la evenimentul de semnare a contractului, la sediul Nissan din Yokohama.

Potrivit Nissan, Osaka, jucătoare pasionată de jocuri video şi fană a lui Beyonce, va apărea în campaniile globale de promovare şi de publicitate în cadrul unui contract de trei ani care va reprezenta o îndepărtare de la brandul tradiţional al companiei, al cărui vehicul sport popular GT-R atrage mai mult bărbaţii de cel puţin 40 de ani.

Născută în Japonia, dintr-o mamă japoneză şi un tată haitian, şi crescută în Statele Unite, Osaka a devenit populară datorită serviciului puternic şi a modestiei sale.

Întrebată cum se simte ca sportivă birasială de succes într-o ţară aproape omogenă din punct de vedere rasial, Osaka a spus că întrebarea ”o derutează”.

”Este ceea ce sunt...nu cred că sunt un amestec de trei, sunt doar eu”, a spus sportiva.

Nissan se alătură unui număr de companii care au apelat la Osaka pentru sprijin, între care Adidas, Yonex, Nissin Foods, Wowow şi Citizen Watch.

Nissan a mai colaborat cu sprinterul jamaican Usain Bolt, care a fost ”director global pentru emoţie”, pentru promovarea GT-R în perioada 2012-2016.

Anul trecut, Nissan a încheiat un acontract cu actriţa australiancă Margot Robbie, pentru promovarea vehiculelor sale electrice.

Prin intermediul jucătoarei de tenis, Nissan poate atrage şoferii mai tineri, având intenţia să extindă vânzările automobilului integral electric Leaf şi să promoveze tehnologiile de conducere automată şi conectată.

Osaka a spus însă că este atrasă de vehiculele sport ale Nissan. ”Pentru mine este GT-R...Pentru că este rapid”, a spus ea.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.