Proprietarii americani ai Formulei 1, Liberty Media, au lansat, duminică, noua emblemă a seriei automobilistice, primită cu neîncredere şi cu critici de fanii Marelui Circ, dar şi de piloţi. Cei mai titraţi sportivi activi din F1, Lewis Hamilton (Mercedes) şi Sebastian Vettel (Ferrari), fiecare cvadruplu campion mondial, nu au fost încântaţi de noul "logo".

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Îmi place mai mult cea veche", a declarat Vettel.

"Nu cred că e iconică, dar poate va creşte cu ajutorul nostru. Imginaţiă-vă ce ar fi dacă şi-ar schimba Mercedes sau Ferrari emblema", a spus la rândul lui Hamilton.

"Ce a fost greşit la cea veche?", a întrebat Valtteri Bottas (Mercedes), ultimul câştigător de etapă din 2017, la Abu Dhabi.

Întrebat ce mesaj îi transmite noua emblemă, şeful echipei Red Bull, Christian Horner, a declarat: "Dacă-mi spune ceva? Dacă produce mai mulţi bani, spune foarte frumos. E un nou management şi au făcut o nouă emblemă. Poţi să înţelegi că noii proprietari vor să aibă o imagine nouă, iar un <logo> rezumă o imagine la final. Sper că Niki Lauda nu şi-a înregistrat casca", a declarat Horner.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.