Serialul de comedie ”Las Fierbinţi”, difuzat de televiziunea Pro TV, marţi seară, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, episodul fiind urmărit de peste două milioane de telespectatori la nivel naţional, pe întregul interval de difuzare, între 20.30 şi 21.34.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

La nivel naţional, ”Las Fierbinţi” a fost urmărit de 2.012.000 de telespectatori şi a înregistrat 11,2 puncte de rating şi 24,2 cotă de piaţă, spre deosebire de televiziunea care a ocupat cel de-al doilea loc în clasament, Antena 1, cu 7,1 puncte de rating şi 15,3% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ”Las Fierbinţi” a înregistrat 10,5 puncte de rating şi 29.1% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea clasată pe locul al doilea, Antena 1, a obţinut 9 puncte de rating şi 24.9% cotă de piaţă.

La nivel urban, ”Las Fierbinţi” a obţinut 10,2 puncte de rating şi 22,1% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a ocupat cel de-al doilea loc în clasament, cu 7,5 puncte de rating şi 16,2% cotă de piaţă.

În minutul de aur, atins la 20.57 la nivel naţional, serialul era urmărit de aproape 2,6 milioane de telespectatori.

Serialul ”Las Fierbinţi” este difuzat de Pro TV în fiecare marţi şi joi, de la 20.30.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.