Suntem în căutarea celui care poate fi The Next Big Vlogger, iar cei mai buni din domeniu sunt gata să îl găsească. Şapte dintre cei mai cunoscuţi vloggeri din România vor deveni mentorii a 14 finalişti care vor învăţa timp de patru zile despre cum se face vlogging de calitate. În finală vor rămâne şapte, însă doar unul va fi Romania’s Next Big Vlogger.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Mikey Hash, băieţii de la Noaptea Târziu, Anne-Marie Chelariu de la Vlog-ul de Marţi, Laura Giurcanu, BROmania, Ilie’s Vlogs şi Maximilian Ioan vor fi “antrenorii” tinerilor cu talent şi potenţial de vloggeri. Fiecare va lansa o provocare video, urmând ca participanţii în competiţie să-şi aleagă vloggerul preferat sau provocarea cu care aceştia rezonează şi să încarce un video creat de ei pe site-ul www.nextbigvlogger.ro.

 

Aventura următorului vlogger începe în martie şi se va încheia grandios în luna mai, când cel mai bun va câştiga marele trofeu. Campania de promovare va fi una amplă, în care vloggerii antrenori vor fi personajele principale, competiţia fiind comunicată atât pe ambalaje (cu pozele lor pe dozele de Coca-Cola, Coca-Cola Zero şi Coca-Cola Lime), cât şi în online, pe panourile stradale din toată ţara, în magazine sau prin proiecte speciale.

 

Până în finală, 14 norocoşi vor ajunge în bootcamp-ul Coca-Cola, unde vor descoperi, alături de antrenorii lor, tainele internetului: cum să fii mereu în top, cum să creezi content de calitate sau cum să devii viral. Iar cel care va câştiga competiţia, nu doar că va fi un star al Youtube-ului, ci va apărea si pe dozele de Coca-Cola. Ce poate fi mai cool de atât?

 

Ready, set, VLOG! #nextbigvlogger #breaktheinternet

 

--------------------------------------

 

Despre Compania Coca-Cola

 

Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare, carbogazoase şi necarbogazoase, şi aproape 3.900 de produse. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde 21 de branduri de miliarde de dolari, dintre care 19 sunt  disponibile şi în varianta cu mai puţine calorii sau fără calorii. Printre branduri se numără: Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, VitaminWater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia şi Gold Peak

 

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase şi necarbogazoase. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.

 

Având în vedere angajamentul pe care ni l-am asumat pentru dezvoltarea unor comunităţi durabile, compania noastră se axează pe iniţiative de reducere a amprentei asupra mediului, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţi şi promovarea dezvoltării economice a cumunităţilor în care ne desfăşurăm activitatea.

 

Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

 

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.