Clienţii eMAG încep pregătirile pentru Paşte cu aproximativ două săptămâni înainte şi pun în coşul de cumpărături haine, electrocasnice mici, pachete cadou şi jucării. În medie, ei alocă aproximativ 170 de lei pentru haine şi 240 de lei pentru încălţăminte.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Astfel, în această perioadă, comenzile de articole vestimentare pentru copii cresc cu 20% faţă de o perioadă obişnuită. Totodată, clienţii comandă cu 42% mai multe jucării înainte de Paşte faţă de o perioadă obişnuită din an şi adaugă în coş, în special, păpuşi şi accesorii, iepuraşi de pluş sau maşinuţe cu telecomandă. De asemenea, clienţii care vor să fie siguri că aleg cadoul potrivit optează pentru „Cardul cu milioane de idei”.

„Fie că planifică să petreacă Paştele în familie sau pleacă în vacanţă, românii îşi pot dedica timpul celor dragi, cumpărând online şi evitând astfel statul în trafic şi drumurile la magazin. Pe lângă produse pentru curăţenia casei sau haine şi jucării pentru copii, ei caută soluţii şi produse inteligente de curăţenie sau pentru pregătirea mesei, care să îi ajute ca, pe lângă timpul câştigat alături de cei dragi, să facă şi economii, profitând de ofertele foarte bune,” a spus Irina Pencea, general manager eMAG România.  „Şi de Paşte, clienţii Genius beneficiază de livrare gratuită şi oferte speciale în patru platforme de ecommerce- eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful – şi pot invita, gratuit, un alt membru al familiei cu care să împartă beneficiile contului, fără costuri suplimentare. De asemenea, pentru a resimţi cât mai puţin impactul cheltuielilor din această perioadă asupra bugetului familiei, clienţii pot achita comenzile în tranşe, direct din contul eMAG/ My Wallet”.

Pe lângă articole vestimentare, clienţii eMAG au salvat în listele de Favorite şi accesorii precum şepci, pălării, rucsacuri şi genţi, care beneficiază de oferte speciale în această perioadă în care mulţi oameni pleacă în vacanţă sau se pregătesc pentru sezonul cald. Clienţii eMAG au pus la Favorite înainte de Paşte şi electrocasnice mici - feliatoare, maşini de tocat carne şi roboţi de bucătărie, cuptoare electrice, mixere, fiare de călcat şi aparate de cafea, aspiratoare robot sau aspiratoare de curăţat geamurile, necesare pentru curăţenia tradiţională de primăvară şi pentru mesele pregătite acasă, pentru a sărbători alături de familie.

Despre eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc şi prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investeşte constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienţii să economisească timp şi bani, şi a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria şi Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creştere atât prin oferta proprie, cât şi prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta şi comanda orice, de oriunde. Clienţii beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox şi livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul Genius pentru abonaţi, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanţare în rate prin eCredit sau servicii de eşalonare a plăţii precum Buy now, pay later sau Slice it, şi aplicaţia de mobil. Pentru mai multe informaţii despre eMAG, accesaţi about.emag.ro

(Articol susţinut de eMAG)

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.