Vremea schimbătoare din ultimele zile nu i-a descurajat pe clienţii eMAG să se pregătească pentru weekendul prelungit de 1 Mai cumpărând grătare, creme de protecţie solară şi accesorii pentru terasă şi grădină, dar şi produse pentru activităţi în aer liber.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Astfel, în ultima săptămână, ei au comandat cu peste 40% mai multe creme de protecţie solară şi cu 33% mai multe grătare decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. În acelaşi timp, oamenii se pregătesc de  amenajarea spaţiului exterior, astfel că numărul de comenzi de accesorii pentru terasă şi grădină a înregistrat o creştere cu 10% faţă de anul trecut. Printre cele mai căutate produse sunt pietrele decorative, fântânile arteziene, suporturile pentru plante şi bordurile pentru grădină.

„Minivacanţa de 1 Mai reprezintă şi debutul pregătirilor pentru sezonul cald şi pentru mai mult timp petrecut aer liber. Acest aspect este relevat şi de vânzările crescute, în ultimele zile, atât pentru articole pentru grădinărit, cât şi pentru activităţi în natură şi sportive. De la an la an, tot mai mulţi oameni descoperă că pot găsi cu uşurinţă pe eMAG produse pentru toate nevoile şi pentru toate momentele din viaţa lor,” a spus Irina Pencea, General Manager eMAG România.

Anul acesta, cele mai căutate grătare sunt cele pe lemn sau pe cărbune, iar cele mai multe comenzi au fost plasate din Bucureşti, Ilfov, Cluj, Timiş, Iaşi, Constanţa şi Prahova. Cea mai mare investiţie într-un grătar de grădină a fost făcută de un client din Timişoara, care a plătit peste 15.000 de lei pentru un produs confecţionat din material refractar şi dotat cu ustensile de grătar şi grill de inox.

Zile active pe bicicletă şi activităţi outdoor

Pentru mulţi, zilele libere sunt şi prilej de mai multă mişcare, iar acest lucru se reflectă în vânzările de accesorii pentru biciclete sau echipamente şi încălţăminte sport cu o săptămână înainte de Ziua Muncii. Astfel, vânzările pentru lanţurile de bicicletă s-au dublat, cererea pentru suporturile de depozitare pentru biciclete a crescut cu 98%, iar vânzările pentru schimbătoarele de viteză au crescut cu 73%. Bicicletele pentru copii sunt căutate, şi ele, înregistrând vânzări în creştere cu 37% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Despre eMAG

Companie românească fondată în anul 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc şi prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investeşte constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienţii să economisească timp şi bani, şi a creat un ecosistem regional, exportând cu succes modelul local în Bulgaria şi Ungaria. Cu o gamă tot mai mare de produse furnizate împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta şi comanda orice, oricând şi oriunde. Clienţii beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicaţia mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicaţii de comerţ electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plăţi ca  Buy now, pay later sau Slice it. Pentru mai multe informaţii despre eMAG, accesaţi about.emag.ro

(Articol susţinut de eMAG)

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.