Europarlamentarul PSD Mihai Tudose a afirmat la minaugurarea podului de la Brăila, al treilea din Europa, că acest moment reprezintă marcarea începutului dezvoltării zonei Dunării de Jos, a doua mare aglomerare urbană, după Bucureşti.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
Prezent joi, la inaugurarea podului, Tudose a anunţat că doreşte să vorbească în calitate de brăilean. 
“Am să vă cer îngăduinţa ca astăzi, aici, să nu fiu nici fost prim-ministru sau ministru, nici europarlamentar, ci am să vă vorbesc ca brăilean. După anii ‘90, toţi am sperat la o dezvoltare accelerată a zonei noastre, a României în general, şi noi, cei de aici, de la Dunărea de Jos am sperat că şi la noi va veni binele peste noi. Binele a început să vină dinspre vest. Dar venea dinspre vest. A ajuns mai puţin în est, mai ales în sud sud-est, că nu prea avea pe unde. Nu erau şosele, nu erau poduri. Etc.  Dunărea de Jos - Brăila, Galaţi - este a doua aglomerare urbană, după Bucureşti, iar toate investiţiile se blocau, fiindcă nu era infrastructură şi nu erau şosele, fiindcă nu era podul. Podul nu era fiindcă nu erau şosele. Nu avea rost să faci la aeroport cargo de marfă, fiindcă, nu-i aşa, nu erau pod şi şosele. Evident, din aceleaşi motive, transportul fluvial era superb, dar lipsea cu desăvârşire, fiindcă, nu-i aşa, nu aveau unde să descarce şi unde să încarce mărfuri”, a afirmat Tudose. 
Evenimente

7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
El a precizat că cel care a găsit finanţarea pentru realizarea acestui pod a fost actualul ministru al Transporturilor, Sorin Grindeanu. 
“În februarie 2017, prima vizită a primului ministru de atunci, domnul Sorin Grindeanu, a fost la Brăila. Atunci domnul prim-ministru Sorin Grindeanu s-a lăsat convins că acest pod este necesar pentru a tăia nodul gordian şi a începe de undeva dezvoltarea acestei zone. Domnia sa este cel care a găsit finanţarea pentru acest pod. Încă o dată îi mulţumesc şi trebuie accentuat acest lucru. Viaţa e bună câteodată şi închide cercul, acum tot domnia sa a dus lucrurile la bun sfârşit. Ce s-a mai întâmplat între timp? De când au început pilonii podului să iasă din pământ…. râdeam cu constructorii în primul an, băi, munciţi, dar nu munciţi în direcţia în care trebuie”, a declarat europarlamentarul PSD. 
El a explicat că acest pod reprezintă începutul dezvoltării zonei Dunării de Jos. 
“În schimb, când toată lumea a început să vadă că podul chiar iese din pământ şi nu e o eternă poveste românească cu ceva care s-a semnat şi nu se facem, au început să crească şi proiectele de drumuri. Proiectul de fezabilitate, studiul de fezabilitate pentru aeroport înţeleg că este aproape gata. Porturile din Galaţi şi din Brăila sunt în plină renovare, tot cu fonduri europene. Ca brăilean, vă mai spun un singur lucru. Azi ceea ce facem astăzi pe al treilea pod din Europa, că e cel mai mare din România, suntem la podul de la Brăila. E al nostru, îl iubim, aşa mare frumos cum e el, dar îl iubim, este marcarea practic a începutului dezvoltării zonei Dunării de Jos,  a doua mare aglomerare urbană, după Bucureşti”, a mai afirmat Mihai Tudose.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.