Fostul primar al Capitalei Gabriela Firea afirmă că în timpul mandatului său au fost actualizate expertizele pentru podurile şi pasajele din Bucureşti, iar rezultatele au arătat că 6 poduri şi 3 pasaje aveau o stare tehnică nesatisfăcătoare şi necesitau intervenţie, fiind construcţii care nu au fost niciodată consolidate. Firea arată că în mandatul său a fost consolidat integral Podul Străleşti, a fost reabilitat un tronson din Podul Grant şi urmau să înceapă lucrări la Podul Fundeni. ”Ce s-a întâmplat în ultimii doi ani este încă o nerealizare marca Nicuşor Dan! Primăria Capitalei nu a continuat consolidarea şi reabilitarea pasajelor şi a podurile expertizate”, susţine Firea.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Au trecut trei ani de când Podul Străuleşti a fost reabilitat şi consolidat. Acest pod este una dintre principalele legături ale Capitalei cu judeţul Ilfov şi chiar singura rută către localităţile Mogoşoaia şi Buftea. Ne-a luat doar un an să finalizăm lucrările care aşteptau de zece ani”, a arătat Firea, joi, într-o postare pe Facebook.

Ea a menţionat că, în 2016, când a preluat mandatul de primar general, Podul Străuleşti era într-o stare gravă, fiind printre podurile din Capitală care erau un pericol public.

”Era tranzitat de sute de autovehicule zilnic, nu fusese consolidat niciodată în 70 de ani, o parte din zidul de susţinere era surpat, împreună cu trotuarul şi o porţiune din prima bandă de circulaţie. Am decis de urgenţă consolidarea sa, iar în doar un an, aşa cum am promis, am redat circulaţiei rutiere şi pietonale un pasaj sigur şi modern. Lucrările au fost realizate de Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje, băgată în insolvenţă în mandatului lui Nicuşor Dan”, a continuat Firea.

Ea a adăugat că au fost actualizate expertizele pentru 22 de poduri şi 7 pasaje.

”Am mai făcut un lucru extrem de important pentru podurile şi pasajele din Bucureşti: am actualizat expertizele pentru 22 dintre cele 24 de poduri şi pentru 7 dintre cele 13 pasaje ale Municipalităţii. Rezultatele au arătat că 6 poduri şi 3 pasaje au o stare tehnică nesatisfăcătoare şi necesită intervenţie, fiind construcţii ce nu au fost niciodată consolidate. Până la finalul mandatului, am reuşit consolidarea integrală a Podului Străuleşti, consolidarea şi reabilitarea Podului Grant, pe tronsonul Turda-Crângaşi, am aprobat indicatorii tehnico-economici pentru consolidare Podului Fundeni şi urma să începem lucrările. Ce s-a întâmplat în ultimii doi ani este încă o nerealizare marca Nicuşor Dan! Primăria Capitalei nu a continuat consolidarea şi reabilitarea pasajelor şi a podurile expertizate. Mai mult, multe dintre aceste obiective de investiţii au fost cedate către alte primării de sector, iar şantierele care erau în lucru au fost blocate cu lunile”, a susţinut Firea.

 

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.