Cei 5.000 de antreprenori români activi în programul cross-border eMAG Marketplace au realizat exporturi de peste 5 milioane de produse în Ungaria, iar în Bulgaria 3,3 milioane în prima jumătate a acestui an. Jumătate dintre aceştia sunt prezenţi în toate cele trei ţări din regiune - în România, Ungaria şi Bulgaria.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
  • Top exporturi ale sellerilor români care vând pe Marketplace-ul regional eMAG în Ungaria şi Bulgaria: electro-IT, home & deco, consumabile, jucării, auto, fashion şi sport 

  • Jumătate dintre sellerii  care vând prin programul cross-border sunt prezenţi în toate cele trei ţări din regiune în România, Ungaria şi Bulgaria

  • În prima lună de la lansarea Fulfilment by eMAG cross-border, un sfert dintre sellerii înscrişi s-au extins în Bulgaria şi Ungaria

 

Extinderea rapidă a ofertei de produse în cele două ţări a fost accelerată datorită programului Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border lansat recent, prin intermediul căruia sellerii pot livra produsele direct din depozitul din România, în Ungaria şi Bulgaria, la aceleaşi costuri. În numai o lună din momentul lansării, un sfert dintre sellerii care erau înscrişi în program s-au extins atât în Ungaria cât şi în Bulgaria şi au intrat în cele două ţări.

 

Sellerii români care sunt activi cross-border vând preponderent produse din categoriile electro-IT, home & deco, produse DIY, consumabile, jucării, auto, fashion şi sport. În Ungaria, la fel ca în România, peste 50% dintre produsele exportate de selleri sunt comandate cu livrare la easybox. 

 

„Programul nostru cross-border poate deschide rapid o nouă piaţă pentru orice seller român din Marketplace, iar cu FBE cross-border au soluţia prin care îşi pot exporta produsele într-un mod mai avantajos decât cu orice soluţie proprie de depozitare şi gestionare a stocurilor internaţionale. Un antreprenor român care vrea să se dezvolte în regiune ar trebui să investească în cel puţin nouă tipuri de operaţiuni suplimentare activităţii curente pentru a putea vinde la nivel regional: de la costurile cu tehnologia de management a stocurilor şi soluţiile de curierat, până la cele legate de riscurile valutare, de traduceri sau de resursele umane necesare vânzării în alte ţări, acum aceste operaţiuni sunt gestionate toate prin intermediul soluţiei noastre cross-border. Faptul că un sfert dintre sellerii care foloseau local FBE şi-au listat local produse şi în Ungaria şi Bulgaria în prima lună de la extinderea cross-border internaţional ne arată că soluţia este utilă, iar beneficiile sale sunt clare pentru antreprenorii din Marketplace,” a spus Stejara Pircan, senior VP eMAG. 

 

Produsele listate de sellerii români în eMAG Ungaria şi Bulgaria beneficiază de traducerea în cele două limbi, fără costuri suplimentare, dar şi de conversia automată a preţurilor în monedele locale. Mai mult, stocurile pentru toate ţările în care sunt activi sunt uşor de gestionat, prin sincronizare automată. 

Prin FBE cross-border, eMAG se ocupă de toată logistica, de la recepţie, depozitare, picking, împachetare, livrare, relaţii cu clienţii sau retur. 

 

Despre eMAG  

Înfiinţată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria şi Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienţii din întreaga regiune să economisească timp şi bani. Cu o gamă de produse în continuă creştere pe care le pune la dispoziţia clienţilor împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta şi comanda orice, oricând şi oriunde. Clienţii din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicaţia mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicaţii de comerţ electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, şi aplicaţia de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziţie de programe şi instrumente care îi ajută să îşi scaleze business-ul în Europa Centrală şi de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicaţia mobilă sau campaniile desfăşurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informaţii despre eMAG. accesaţi about.emag.ro.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.