Mălaiul extra din porumb cultivat în România şi untul bio, românesc, ambele de filieră Auchan, au fost premiate la cea de-a 10-a ediţie a competiţiei Gustul Ales 2025, organizată de RO.aliment, care recunoaşte cele mai gustoase produse alimentare fabricate în România, ce îmbină calitatea cu inovaţia.
Filierele Auchan sunt proiecte pe termen lung, durabile şi de încredere, între companie şi un producător local sau un grup de producători locali, cu scopul de a oferi produse româneşti de cea mai bună calitate consumatorului final şi de a sprijini economia locală. Auchan a dezvoltat până în prezent 100 de filiere de produse româneşti cu trasabilitate controlată, împreună cu peste 50 de producători locali, în diverse categorii alimentare: de la legume şi fructe, până la carmangerie, băcănie, ouă, peşte, lactate, unele dintre acestea bio.

Unul dintre produsele care a primit distincţia Gustul Ales 2025 este mălaiul extra din porumb cultivat în România, dezvoltat împreună cu Cereal Feed, la Bihor. Produsul îmbină tradiţia românească a măcinatului cu standardele moderne de calitate. Astfel, procesul tehnologic al obţinerii mălaiului extra se bazează pe prelucrarea integrală a boabelor de porumb de calitate superioară, prin metode tradiţionale, într-o moară dedicată exclusiv măcinării porumbului. Acest proces respectă principiile naturale de producţie şi păstrează gustul autentic de altădată. Mălaiul extra este rezultatul respectului pentru ingredientele curate şi al unei filozofii bazate pe naturaleţe, simplitate şi grijă faţă de ceea ce ajunge pe masa consumatorilor.

Al doilea produs premiat este untul bio cu 82% grăsime, realizat împreună cu Fermele Ecologice Silvania din Sălaj. Acesta reprezintă o reîntoarcere la esenţa naturală a gustului. Obţinut din smântână ecologică provenită exclusiv din fermele silvane, produsul reflectă aprecierea pentru natură. Fiecare etapă – de la laptele crud până la untul finit – păstrează aroma autentică şi textura cremoasă, caracteristice unui produs curat, fără adaosuri. De asemenea, untul este rezultatul unei producţii sustenabile: pajişti naturale, vaci hrănite ecologic şi ambalaj 100% reciclabil.

Auchan sprijină şi promovează producătorii locali şi consumul de produse româneşti, iar peste 90% din produsele alimentare din Auchan provin de la companii din România, iar în sezoane, 90-100% din produsele agroalimentare de la raft de la producători locali. Totodată, Auchan are peste 1.300 de produse marcă proprie, dintre care peste 1.000 sunt realizate cu producători locali.
Produsele premiate cu Gustul Ales 2025 pot fi descoperite de către consumatori în magazine, dar şi online, pe auchan.ro.
Despre Auchan România
Auchan România are în portofoliu peste 500 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 9 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, 395 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în staţiile Petrom, peste 60 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum şi magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2024 de peste 1,7 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concep de discount responsabil, cu toate preţurile competitive, în fiecare zi.
(Articol susţinut de Auchan)

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.







