Adopţia ecommerce pentru produsele de folosinţă zilnică a crescut tot mai mult în rândul clienţilor eMAG care, în prima jumătate a acestui an au comandat, în medie, cu 22% mai multe produse din această categorie. Astfel, ei au cheltuit, în medie, 259 de lei pe lună pentru produse precum cele pentru îngrijirea casei, produse cosmetice, jucării, haine, încălţăminte, cărţi, cafea sau ceai, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Când vine vorba despre metoda preferată de livrare, în prima jumătatea a anului, clienţii au optat pentru flexibilitatea şi predictibilitatea oferite de livrarea în proximitate, la easybox. În medie, 63% dintre cumpărăturile obişnuite sunt livrate la unul dintre cele peste 3.800 de lockere easybox din ţară.

„Uşurinţa de a găsi un preţ bun prin eticheta Superpreţ sau în campaniile promoţionale, dar şi livrarea gratuită şi ofertele exclusive pentru clienţii Genius au stimulat frecvenţa de cumpărături din categorii de produse pe care le folosesc în mod curent, de la produsele pentru îngrijirea casei, la cele de îngrijire personală, pentru animalele de companie, cafea sau ceai. Oamenii caută o gamă tot mai diversificată de produse, iar online-ul este un mall uriaş care face posibil acest lucru pentru orice buzunar,” a declarat Irina Pencea, General Manager, eMAG România.

În topul categoriilor de produse care au înregistrat creşteri de comenzi cu peste 20% în primele şase luni ale acestui an, comparativ cu anul anterior, se numără produsele de îngrijire a casei şi grădinii, produsele de îngrijire personală, jucăriile, cafeaua şi ceaiul, produsele pentru animale de companie. De asemenea, clienţii au comandat cu 10% mai mult din categorii precum băuturi, haine şi încălţăminte, dar şi cărţi. 

Topul categoriilor cu cele mai mari creşteri în primele şase luni din 2023:

  • Produse de casă şi curăţenie a casei
  • Produse de igienă personală
  • Produse de beauty
  • Jucării
  • Cafea şi ceai
  • Pet Shop
  • Băuturi
  • Încălţăminte
  • Cărţi

Despre eMAG

Înfiinţată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria şi Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienţii din întreaga regiune să economisească timp şi bani. Cu o gamă de produse în continuă creştere pe care le pune la dispoziţia clienţilor împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta şi comanda orice, oricând şi oriunde. Clienţii din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicaţia mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicaţii de comerţ electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, şi aplicaţia de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziţie de programe şi instrumente care îi ajută să îşi scaleze business-ul în Europa Centrală şi de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicaţia mobilă sau campaniile desfăşurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informaţii despre eMAG. accesaţi about.emag.ro.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.