”Cei din generaţia Z sunt mai flexibili, foarte digitalizaţi, au alte priorităţi, dar şi alte nevoi faţă de generaţiile din urmă”, spune Bogdan Cană, Team Leader Recrutare în cadrul Kaufland România, unul dintre cei mai mari angajatori de pe piaţa locală.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Cei din generaţia Z sunt mai flexibili, foarte digitalizaţi, au alte priorităţi, dar şi alte nevoi faţă de generaţiile din urmă”, spune Bogdan Cană, Team Leader Recrutare în cadrul Kaufland România, unul dintre cei mai mari angajatori de pe piaţa locală.

„Am observat că ei împletesc foarte bine tehnologia cu munca şi se aşteaptă ca tu ca şi angajator să faci acelaşi lucru. Sunt foarte digitalizaţi. Tu, ca angajator, trebuie să fii acolo prezent şi să fii reprezentativ pentru ei. Trebuie să ţii tu pasul cu toate părţile digitale şi cu viteza pe care ei o au”, mai spune acesta.

Tinerii care fac parte din Generaţia Z îşi doresc în primul rând flexibilitate la locul de muncă, mai multă independenţă, dar şi mai multă autonomie.

„Clar au nevoie de mai multă atenţie, au alte priorităţi, e foarte importantă flexibilitatea. Cred că paradigma muncii de 8 ore pe zi e un pic distrusă în ceea ce-i priveşte pentru că nu prea mai funcţionează aşa. Tot ce ar trebui să facem noi în plus ar fi să ducem munca şi piaţa muncii într-o zonă mai atractivă pentru ei pentru că dacă eşti rigid, respingi”, precizează Bogdan Cană.

Kaufland România are uşile deschise atât pentru elevi, cât şi pentru studenţi, oferindu-le programe dedicate de practică şi internship, precum Kaufland Internship Experience sau Kaufland Trainee Program.

„Avem programe dedicate lor şi încercăm să fim cât mai aproape de ei şi să le oferim o imagine de ansamblu asupra pieţei muncii. Şi, pe lângă faptul că le oferim programe de practică, adică poţi să vii ca şi practicant în timpul liceului în Kaufland, avem, de asemenea, programe de internship şi trainee”, afirmă el.

Kaufland România, parte din grupul Schwarz, are o echipă formată din 155.000 de angajaţi la nivel internaţional şi peste 17.000 la nivel naţional, ceea ce o poziţionează ca fiind unul dintre angajatorii din top din România, dar şi din Europa.

Anul trecut, compania a fost desemnată „Angajator de top” pentru a noua oară în România şi pentru a şasea oară în Europa de către Top Employers Institute din Olanda.

Persoanele interesate să se alăture echipei Kaufland România, o pot face aplicând online pe www.cariere.kaufland.ro, telefonic la 0219132 sau venind la biroul de informaţii din oricare magazin.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.