Auchan continuă sezonul pregătirilor pentru noul an şcolar cu o ofertă de peste 2.000 de articole esenţiale pentru elevi, disponibile atât în magazine, cât şi online, pe auchan.ro. Anul acesta, părinţii pot pregăti rapid şi eficient lista completă de rechizite şi articole pentru şcoală, alegând dintr-o gamă variată de produse utile, cu preţuri de pornire de la doar 0,19 lei, colecţii cu personaje îndrăgite şi produse marcă proprie în tendinţe. Totodată, clienţii care deţin şi un card de fidelitate MyCLUB beneficiază de şi mai multe economii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Până pe 16 septembrie, părinţii care se pregătesc pentru un nou an şcolar au la dispoziţie în magazinele Auchan şi ATAC o selecţie largă de produse esenţiale, la preţuri mici. Gama de rechizite şi accesorii pentru şcoală acoperă toate nevoile elevilor, indiferent de clasă sau stil, fiind formată din:

  • aprox. 200 de modele de penare şi ghiozdane
  • 500 de instrumente de scris şi desenat
  • 200 de tipuri de caiete
  • Peste 1.000 de articole de creaţie şi accesorii pentru birou, produse de organizare, precum bibliorafturi, dosare, mape şi folii de protecţie

În ceea ce priveşte cele mai căutate articole, părinţii adaugă cel mai frecvent în coşurile de cumpărături instrumente de scris, caiete, penare şi ghiozdane. Pentru a proteja puterea de cumpărare a clienţilor, preţurile pentru principalele categorii de produse pornesc de la:

  •  0,49 lei pentru instrumente de scris
  •  0,19 lei pentru caiete
  •  29,99 lei pentru ghiozdane

Noutăţi 2025: licenţe în trend şi branduri populare pentru şcolari şi liceeni

Ediţia din acest an aduce o selecţie de produse licenţiate, inspirate din cele mai îndrăgite universuri de către copii şi adolescenţi. Printre cele mai aşteptate apariţii se numără: Stitch, Minecraft, Gabby’s Dollhouse, Lion King, Super Mario, Bluey. Acestora li se alătură personajele clasice, care rămân în topul preferinţelor, precum Batman, Spiderman, Barbie, Minnie Mouse şi Pokemon.

Pentru adolescenţi, Auchan a extins gama de produse cu noi modele de rucsacuri şi accesorii din colecţiile Head, Hash şi Coolpack, alături de noutăţi din zona  sport, semnate de branduri emblematice. Acestea sunt gândite să îmbine funcţionalitatea cu stilul personal, adaptându-se perfect nevoilor şi gusturilor tinerilor din ciclul gimnazial şi liceal.

Auchan lansează şi în acest an 3 colecţii marcă proprie, inspirate de cele mai recente tendinţe – Football, ce poate fi identificată uşor după semnul distinctiv de fanii sportului, Shimmering şi Color Your Life, cu articole pline de culoare – care acoperă tot ce are nevoie un elev: ghiozdane, penare, instrumente de scris, mape şi alte accesorii.

Campanie de reciclare a maculaturii: reducere de 15% la caiete

Sustenabilitatea rămâne o prioritate pentru Auchan, iar sezonul de Back To School răspunde acestei priorităţi printr-o gamă specială de instrumente de scris, ghiozdane şi alte accesorii fabricate din materiale reciclate, dar şi produse care deţin certificarea FSC.

În continuarea iniţiativelor de protejare a mediului, Auchan a reluat  şi în acest an campania de reciclare a maculaturii într-un format extins. Astfel, până pe 7 septembrie, clienţii pot aduce hârtie uzată la Serviciu Clienţi din magazinele Auchan, cu scopul de a fi reciclată. Pentru minimum 3 kg de maculatură reciclată, aceştia primesc un voucher de 15% reducere, valabil pentru întreaga gamă de caiete Back to School, utilizabil în perioada 8 septembrie - 31 octombrie 2025.

Despre Auchan România

Auchan România are în portofoliu peste 480 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în staţiile Petrom, aproape 50 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum şi magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2024 de peste 1,7 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.

(Articol susţinut de Auchan)

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.