Cu un angajament constant pentru inovaţie, sustenabilitate şi accesibilitate, Auchan România a fost recompensat cu trei distincţii majore în cadrul competiţiei „Votat Produsul Anului 2025”, cea mai importantă platformă de recunoaştere a inovaţiei şi performanţei în rândul produselor, brandurilor şi reţelelor de retail din România.
Pe lângă titlul de Magazinul Anului în categoria Hipermarket & Supermarket, competiţie organizată în premieră anul acesta sub aceeaşi umbrelă, Auchan a câştigat şi premiul „Votat Produsul Anului – Marcă Proprie Distribuitor” în două categorii, cu produse realizate alături de producători locali: „Batoane cu fructe şi nuci” cu gama de batoane cu fructe şi „Brânzeturi bio” cu gama telemea ECO de vacă din filiera Auchan.
Într-un climat în care încrederea consumatorilor devine moneda cea mai valoroasă, Gala „Votat Produsul Anului” s-a impus, de peste un deceniu, ca un barometru relevant al preferinţelor românilor. În cadrul evenimentului sunt premiate cele mai apreciate produse marcă proprie din retailul autohton, dar şi branduri şi iniţiative de impact, precum „Magazinul Anului”, pe baza unei metodologii riguroase, transparente şi certificate la nivel internaţional.
Premiul „Votat Magazinul Anului 2025” obţinut de Auchan România în cadrul cele mai noi categorii introduse în competiţie reprezintă o validare a experienţei pe care retailerul o oferă clienţilor: o combinaţie între preţuri accesibile, gamă variată, produse responsabile şi o strategie omnicanal bine calibrată. Această recunoaştere se bazează pe rezultatele unui studiu naţional, derulat între 24 martie – 31 mai 2025, pe un eşantion de 6.445 consumatori români din mediul urban, realizat de compania de cercetare Treetz sprl, membră ESOMAR, cu certificare Deloitte pentru metodologie.
Auchan România continuă să câştige încrederea consumatorilor cu produse marcă proprie la cel mai bun raport calitate-preţ. Astfel, peste 1.000 din cele peste 1.300 de produse alimentare marcă proprie sunt realizate în parteneriat cu producători români, iar fiecare gamă lansată este gândită să răspundă concret nevoilor actuale ale clienţilor, reflectând angajamentul retailerului pentru calitate, inovaţie şi sustenabilitate.

Produsele marcă proprie Auchan premiate în 2025 în cadrul Galei „Votat Produsul Anului 2025” sunt:
- Gama Telemea Eco de Vacă Auchan – câştigătoare în categoria „Brânzeturi Bio” şi parte din Filiera Auchan, apreciată pentru gustul autentic românesc, provenienţa responsabilă şi certificarea ecologică.
- Gama de batoane cu fructe Auchan – câştigătoare în categoria „Batoane cu nuci şi fructe”, formată din 9 sortimente produse în România şi caracterizată de echilibrul dintre gust natural, ingrediente de calitate şi forma practică.

Aceste distincţii reflectă nu doar preferinţele momentului, ci şi tendinţele de consum în care clienţii aleg produse curate, transparente, cu impact redus asupra mediului şi valoare nutritivă crescută.
Despre Auchan România
Auchan România are în portofoliu peste 470 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în staţiile Petrom, peste 30 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum şi magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2024 de peste 1,7 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.
(Articol susţinut de Auchan)

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.