Raiffeisen Bank a transformat weekend-ul care tocmai s-a încheiat într-o celebrare dedicată lui David Popovici. La câteva zile după cucerirea medaliilor de aur la 200 şi 100 de metri la Campionatul Mondial de la Singapore, românii i-au putut transmite acestuia un mesaj de apreciere într-un mod interactiv. În cadrul evenimentului „Străzi deschise – Bucureşti, Promenadă Urbană”, al cărui partener principal este Raiffeisen Bank, admiratorii lui David Popovici au avut ocazia să se implice în două evenimente speciale.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Pe esplanada din faţa Teatrului Odeon, Yellow Quiz Evenings au avut o ediţie dedicată în exclusivitate carierei şi realizărilor lui David Popovici. Publicul a fost invitat să participe la un quiz interactiv care le-a testat cunoştinţele despre performanţele  campionului, cu premii oferite de Raiffeisen Bank.

Iar în faţa Cercului Militar Naţional, admiratorii lui David au avut la dispoziţie o zonă inedită de expunere - un panou foto central şi două video wall-uri laterale pe care au rulat spoturi emoţionante cu David şi mesaje de mulţumire. Un fotograf a realizat peste 1.500 de imagini cu cei care şi-au dorit să apară pe panoul central, iar cu ajutorul unui soft specializat, fotografiile au fost  transformate într-un colaj vizual cu o puternică încărcătură emoţională. Mosaic Wall-ul a încorporat imaginile individuale şi fiecare participant şi-a primit propria fotografie pentru o experienţă personală şi memorabilă, subliniind legătura dintre comunitate şi David Popovici.

Susţinem performanţa şi stilul de viaţă sănătos în toate iniţiativele noastre. David ne inspiră pe fiecare dintre noi atât prin talentul său cât şi prin modestie şi autenticitate. El este un simbol al noii generaţii şi suntem mândri să îi fim alături. Prin aceste evenimente, vrem să-i oferim nu doar recunoaştere, ci şi o conexiune sinceră cu cei care îl admiră. Este felul nostru de a spune: suntem mândri şi credem că prin el viitorul sportului românesc arată mai bine ca niciodată.” - Laura Mihăilă, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România.

Această iniţiativă subliniază parteneriatul solid între Raiffeisen Bank şi David Popovici, o colaborare bazată pe valori comune şi încredere în viitor.

(Articol susţinut de Raiffeisen Bank)

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.