Twitter a anunţat luni că va eticheta postările candidaţilor şi campaniilor din SUA care îşi vor anunţa victoria în alegeri înainte de rezultatele oficiale, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Anunţul a fost făcut în timp ce reţeaua de socializare se pregăteşte pentru nişte alegeri neobişnuite, din cauza numărului mare de voturi exprimate prin poştă, care ar putea duce la întârzierea rezultatelor finale.

Twitter a declarat că începând din noaptea alegerilor şi până la inaugurare,  va plasa etichete de avertizare precum ”sursele oficiale au finalizat aceste alegeri diferit” sau ”sursele oficiale s-ar putea să nu fi declarat rezultatul alegerilor când a fost publicat tweetul”.

Conturile din SUA cu peste 100.000 de urmăritori şi care au un angajament semnificativ vor fi, de asemenea, luate în considerare pentru etichetare, a spus Twitter.

Companiile de media socială sunt presate să combată dezinformarea legată de alegeri şi să se pregătească pentru posibile violenţe sau tentative de intimidare la centrele de votare.

Într-un blog actualizat, compania a declarat că va lua în considerare ca surse oficiale pentru rezultatele alegerilor oficialii electorali de stat şi instituţii de presă naţionale, precum ABC News, Associated Press, CNN şi Fox News. Conturile oficiale de Twitter ale acestora vor fi scutite de la etichetare.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.