Sute de turişti britanici au rămas blocaţi în România, după ce compania low-cost Wizz Air a anulat un zbor ce urma să decoleze de pe aeroportul Otopeni şi nu le-a oferit pasagerilor niciun zbor alternativ până săptămâna viitoare, dezvăluie Daily Mail. Compania aeriană Wizz Air explică situaţia spunând că aeronava care trebuia să opereze zborurile Wizz Air W6 3017 Otopeni - Glasgow şi W6 3018 Glasgow - Otopeni din data de 28 august a fost supusă unei inspecţii tehnice neprogramate, care a durat mai mult decât se preconiza. De asemenea, compania precizează că, în funcţie de opţiuni, pasagerii au beneficiat de cazare, de vouchere pentru alimente sau de posibilitatea de a li se returna banii sau de a li se reprograma zborul.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Avionul Wizz Air trebuia să decoleze pe 28 august de pe aeroportul Otopeni.

CITEȘTE ȘI Wizz Air explică situaţia pasagerilor despre care presa britanică a scris că au rămas blocaţi în România

Înainte de decolare, pasagerii britanici au fost informaţi că aeronava nu poate să plece din cauza unei defecţiuni tehnice. O parte din pasageri au reuşit să plece spre casă, după ce au achiziţionat bilete de la companii rivale spre Glasgow.

De asemenea, un al doilea zbor care urma să decoleze joi seara de pe aeroportul Otopeni a fost anulat de Wizz Air.

Printre pasagerii afectaţi se numără şi Bob Jamieson (70 de ani), care şi-a petrecut săptămâna într-un hotel din apropierea aeroportului Otopeni.

Acesta susţine că s-a văzut nevoit să obţină o reţetă de urgenţă, după ce a rămas fără insulina vitală. Jamieson a participat la o nuntă în România, dar susţine că întreaga situaţie este nebunească, după anularea zborului Wizz Air.

”Întreaga situaţie este nebunească. Îl aşteptam la ora 22.00, dar niciun avion nu a venit. Pe la ora 23.00, oamenii deveneau deja nervoşi. Erau vreo 200 de persoane şi era un pandemoniu. Ni s-a cerut să ieşim din aeroport şi apoi să trecem din nou prin check in, inclusiv prin porţile de securitate. Asta a însemnat că a trebuit să mergem cu bagajele noastre până în celălalt capăt al aeroportului, prin zona de sosiri, prin verificarea bagajelor, toate astea, de parcă ne înregistram pentru un nou zbor”.

De asemenea, scoţianul a povestit că printre pasageri se numărau inclusiv copii, care au început să plângă din cauza oboselii după miezul nopţii, la mai bine de cinci ore şi jumătate după ce zborul trebuia să decoleze de pe Otopeni.

”Apoi a apărut o informare pe ecran, care ne spunea de anulare.Ne întrebam ce naiba se întâmpla. Apoi am fost direcţionaţi spre biroul Wizz Air. 200 de oameni la coadă şi ni s-a dat un bilet de îmbarcare pentru următorul zbor spre Glasgow. Care este luni - adică la o săptămână distanţă (de la ultimul zbor - n.r.)”, a precizat Jamieson.

Pasagerilor li s-a transmis că pot sta pe durata săptămânii la un hotel, dar Jamieson susţine că a existat o dispută cu privire la cine ar urma să plătească pentru cazare, înainte ca Wizz Air să accepte acoperirea costurilor pentru pasagerii blocaţi în Bucureşti.

”Cred că au sunt 30 sau 40 de oameni de oameni la hotel. Alţii şi-au luat un zbor spre Londra şi vor scoate bani din buzunar pentru un zbor de legătură (spre Glasgow - n.r.). Problema e că, atunci când am venit pentru nunta de săptămâna trecută, am luat medicamente care să mă ajungă până azi (joi - n.r.). Sunt diabetic şi am nevoie de injecţii cu insulină. Mi s-a terminat insulina noaptea trecută. Mi-am sunat medicul şi hotelul a organizat ca o farmacie să-mi livreze medicamentele. Era o urgenţă. Îmi era frig şi tremuram. Mi s-a spus că dacă nu primeam medicamentele în următoarele două ire, atunci aş fi intrat în comă şi aş fi ajuns la spital”, a povestit Jamieson.

Un purtător de cuvânt al companiei aeriene şi-a cerut scuze pentru incident şi a oferit rezervări gratuite sau rambursări integrale pentru toţi pasagerii afectaţi de anularea zborului de luni spre Glasgow.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.