Monarhia belgiană a protestat după ce compania Burger King a lansat o campanie publicitară prin care le cere belgienilor să voteze online pentru a “încorona” gigantul fast-food drept adevăratul conducător al ţării unde marca americană se va lansa luna viitoare, relatează Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Reprezentanţi ai regelui Philippe al Belgiei au cerut explicaţii filialei locale a Burger King, deţinute de Restaurant Brands International.

“Le-am spus că nu suntem mulţumiţi de faptul că folosesc imaginea regelui în campania lor”, a declarat un purtător de cuvânt al Palatului, Pierre-Emmanuel De Bauw, adăugând că imaginea monarhului – care apare ca un desen animat – nu poate fi folosită în scopuri comerciale.

O purtătoare de cuvânt a Burger Brands Belgia, Shana Van den Broeck, a declarat că societatea analizează cât este de oportun să schimbe campania publicitară. “Analizăm cum să continuăm. Dacă vom face vreo schimbare la Campania noastră, vom comunica acest lucru”, a spus ea.

Clipul animat, care notează că regele Philippe a fost încoronat în 2013, anunţă lansarea mărcii în Belgia, luna viitoare, şi întreabă. “Doi regi. O coroană. Cine va conduce: Votaţi acum”. Utilizatorii care votează pentru monarhul de 57 de ani sunt supuşi apoi unei serii de întrebări pecum: “Sunteţi sigur? Nu vă va găti cartofi prăjiţi”.

În 1950, belgienii au organizat un referendum privind o propunere de abolire a mornarhie, în urma rolului jucat de bunicul regelui Philippe, Leopold al III-lea, în timpul ocupaţiei naziste. Leopold a fost nevoit să abdice în favoarea fiului său, unchiul lui Philippe. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.